andy7 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Fikk bekreftet i dag at gutten trenger briller. Vi får noe av kostnaden refundert, men vet ikke helt hvor mye. Noen som vet? Noen som har tips til bra briller som holder godt og som sitter godt på? De kommer jo fort til å fly veggimellom og han er en aktiv krabat som er høyt og lavt konstant
smurf 77 * har født Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 jeg har en datter på 5 år nå, og hun begynte med briller da hun var 2,5 år. du får dekket brilleglass og arbeidet og ca 50 % av det innfatningen koster på trygdekontoret. si fra til din øyelege og din optiker at du trenger refusjonslapp til trygdekontoret. vi kjøper barnebriller på interoptikk, der har de noen flotte og superbra innfatninger i ståltråd som kan repareres ofte....ståltrådene er i forskjellige farger og min jente valgte lilla. jeg ville også ha solbriller i glasset, slik at hun kan være ute i solen uten å få vondt i øynene av solen...det er lurt. hennes briller koster oss ca 6000 og får refundert ca 5500-det er ok. lykke til
togutter-08og10 Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Tror det er viktig at stengene er tøyelige og at de går ganske langt rundt ørene slik at de sitter godt på. Men dette vet optikeren veldig mye om vil jeg tro. Det er jo tross alt jobben deres. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå