(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Kan ikke noen lage en sånn web-side/blogg-side for oss som får rokkeringen i posten eller har fått den. Så kan vi se om vi ser noe forskjell etter noen uker!! ;D
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hahaha etter alt blåmerke-pratet her inne tror jeg ingen tør...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 hehe.. jooo, men vi kan jo poste bilder av blåmerkene våre også.. så ser vi hvem som får størst blåmerker! Litt av en konkurranse det da!
Tommage♀♂ Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hehe, hadde jeg kunnet redigere bort strekkmerkene så... Fikk min rockering i dag, har blåveis på venstre håndtak=/ Men om noen uker er forhåpentlig hele håndtaket borte!!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Tank på alle som danser magedans eller salsa. Det er jo ikke slik at man kan punktslanke bare magen. Er ikke alltid den kan strammes opp en gang. Da hadde jo alle dansere vært slanke! Hmmm....forstår meg ikke på denne rockeringen jeg.....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har ikke noe særlig tro på at fettet slankes bort jeg heller, men jeg har tro på at man bruker kjærne-muskelaturen i magen og ryggen slik at man får bedre holdning og sterkere magemuskler. Sterkere magemuskler = mer å holde magen inn med. Ergo flatere mage. At fettet mirakuløst forsvinner uten at man trener og spiser sunt ved siden av tror jeg ikke noe på nej. De fleste magedansere får bedre holdning og mer kontroll over magemuskelaturen da, så de har jo fin mage selvom man har litt ekstra på den. Vi bryr oss da vel ikke om strekkmerker? Alle her har da sett en mage med strekkmerker før. Enten sin egen eller folk på stranda!!! Kom igjen nå da jenter. Det ville vært morsomt. Jeg skal poste mine på bloggen min iallefall. Den har ikke vært flittig brukt til nå, men skal prøve å være flinkere. http://tinkerbelle.blogg.no/?c=1205869407
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Jeg velger heller å legge ut bilder OM det blir noen "etter" bilder=P I dag har jeg fått blåmerker for første gang! Hatt den en uke, og i går økte jeg til 7min 2ganger daglig=S
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2008 Feiginger! hehehehe! ;p Jeg vil se blåmerke-bilder!!!
Sivalur Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 (S)TinkerBelle: God ide!! Skal se om jeg får tatt før-bilde idag - men venter med å legge det ut til jeg har et etter-bilde å vise...
NoDoubt Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Så på siden din Tinkerbell og fy faen for noen rotter! Grøss! rotter og mus er min største skrekk og du har det som husdyr?!!!! Jisses!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. mars 2008 Hahahahaha! Ja, vi har tamrotter som husdyr ja! Har jo ikke akkurat fanget de i kloakken da! ;p yadda. Jeg legger ut mitt når jeg har fått ringen, så legger jeg ut etter 1 uke, og enda 1 uke. Så får vi se om det blir noe forskjell. Er jo ikke bare opp til meg å bedømme da. Kjekt om andre ser forskjell også evt.
Sivalur Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Hmm. skal jeg legge ut et nå da.. fikk den forrige uke men har vært syk så har ikke brukt den så veldig mye enda da. Så kunne tatt et før bilde nå og lagt ut (har ikke blåmerker enda ) og så igjen om en uke - skal rocke masse i påsken tenkte jeg!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. mars 2008 yadda ja, det synes jeg da! ;D
Sivalur Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Vel venter til imorra hvertfall, er så oppblåst idag ...
Tommage♀♂ Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 OK, nå har jeg laget blogg. Men jeg gir ikke ut adressen før om noen uker når jeg ser om det blir resultat!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2008 tom.. hehe, ok. Da gleder vi oss til å se. ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå