Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Nei, jeg hadde visst kryssa noe feil. Tror jeg fikk det til nå.
Tante Bassa Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Nå fikk jeg sett vettu :-) Kjempefin mage! Blir nesten litt misunnelig, her jeg sitter med min lille kul. Er i uke 29, men må fortsatt fortelle folk at jeg er gravid fordi det ikke syns så godt...
Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Tror du skal være glad til jeg :-) Det er "hardt" å ha fått 40 cm mer rundt livet som skal bæres på ;o)
Tante Bassa Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Joda, er enig i det, men det er min tredje graviditet og har vært liten hver gang. Og jeg syns det er så pent med de store magene til andre gravide :-)
Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2008 Det er sant da. Jeg har hatt begge deler og det er klart mer artig da det syntes, men også da jeg har gått raskest lei. Venter nr 5 nå og er større enn noen sinne ;-)
Lykkeliten123 Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Så flott mage da =) Hvor langt er du på vei? Femte barnet og ingen strekkmerker? Siste bildene mine er fra uke 27. Har en gutt på snart syv og mener å huske at magen var mye mindre sist. Stortrives med å være gravid, og det er som du sier kjekt at det viser man er gravid, men fy så tungt det er til tider! Lurer på om jeg har kynnere innimellom og- magen blir skikkelig hard og ubehagelig. Men er ikke det litt tidlig? Jaja, gjildt er det uansett, fascinerende hvor mye kroppene våre endres i graviditeten ;o)
Mojo med trollungen Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Hei så moro, fant ut at vi har termin samme dag jeg vente rmin første. Trodde jeg hadde sånn nogenlunde stor mage, men i forhold til din ble min liten.. Håper tulla legger seg med rompa ut så magen ser litt større ut snart, folk tror jo ikke at jeg skal føde i mai hehe Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå