tika81 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Sønn min som blir 3 i mai sa til mæ i dag "mamma når æ og han pappa gifte oss blir æ prinsessa.." Han sa i går når æ spurte om han skulle hjelpe mæ med å bære flere gang sa han "Æ kan ikke fordi neste gang har æ en bitte litn baby i magen og da får æ ikke lov å bære hos lægen min..." Æ har bekkenløsning og kan ikke bære så mye spes ikke han på 17 kg.
Glad_mor_85 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 morsomt ;0) (ikke at du har bekkenløsning altså) men min sønn er snart 3 selv, og han har selv en baby i magen noen ganger. hehe barn er kule
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå