rampeguttmamma:)) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Kjøpt den nye cd en i bursdaggave til en gutt i midten av 30 åra. Vet ikke helt musikk smaken, men tror han liker litt rock, tenkte kanskje at garth brooks er litt sånn rocka country, men vet egentlig ikke. Noen som har peil?? Eller har jeg bomma totalt..
Pysa Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 rock er det jo ikke, men uansett kan han jo bytte? jeg syns det er bra, da.
Sora Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Garth Brooks er flink han, men jeg vil ikke kalle det rock akkurat. Men han kan vel bytte hvis ikke det faller i smak
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Du har sikkert bomma helt, og må derfor sende den cden til Fru Gyldenkron i stedet, på flekken :-) Bare tuller. Vet ikke om du treffer hvis han liker rock, men han kan vel bytte den?
rampeguttmamma:)) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Joda han kan bytte, men er ikke musikkforretning her så må til nabobyen så tviler på at ha gidder, men.. Så det er ikke litt rocka da..
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Hehehe, nå skjønner sikkert ikke HI noe som helst, hehe.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Kjøp den du.. Vil han ikke ha den så kan han sende den til meg, hehe..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 Jeg hadde ikke kjøpt musikk til folk jeg er usikker på musikksmaken til. Garth Brooks er country og liker ikke han du kjøpte musikken til country så tror jeg ikke den cden slår så godt an. Hadde jeg fått Garth Brooks på cd hadde jeg blitt veldig glad liker den type musikk, men jeg vet at samboeren min ikke hadde kommet til å hørt på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå