Gå til innhold

Kjole til bryllup!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup i august, og har allerede begynt å tenke på hva slags kjole jeg skal ha.. (Vet av erfaring at det tar TID å finne en kjole jeg liker.) Noen her som vet om noen butikker i oslo omegn som har fine kjoler som ikke er alt for dyre? Er min beste venninnes bryllup og vil se litt fin ut ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oasisi, Zara, Mango, Risøe, Floyd.. I grei prisklasse ihvertfall. Men er nok ikke før april hvor de gode selskapskjolene kommer :o)

Skrevet

De holder til i Oslo eller? Har planer om å hardtrene litt når jeg får av denne *fordømte* gipsen.. kommer nnok ikke til å kjøpe før juni/juli, men greit å vite litt hvor man kan kikke ;)

Skrevet

hva er dress-koden i bryllupet da?

Skrevet

Sandvika finner du Mango, Risøe pluss en annen flott kjolebutikk.

Bogstadveien har Floyd, Zara, Oasis og mange merkebutikker med kjole (spørs hvor mye du vil legge i kjolen)

Skrevet

Står ikke noe om det. Men vet at bruden skal ha agape kjole. Regner med at det er kjole og hvitt som gjelder.

Skrevet

hm.. kjole og hvitt. Isåfall må du ha lang kjole, men om det ikke står noe om det så er det vel valgfritt.. Bare du har noe som går under knærne... ;D

Skrevet

Floyd på grunerløkka har masse fint!

Skrevet

Går aldri i lårkort, har så stygge ben ;) Etter 10 år med fotball og klatring sier det seg selv.. hihi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...