lenej :o) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jepp! Det stemmer! Vi alle synes enkelte ting å tang er super-nyttige - noe vi ikke klarer å leve uten!! Kansje en ting jeg synes er til nytte - vet ikke du om - hvor nyttig den kan være! Da er det fint å ha en hemmelig nytte-venn, som kan minne oss på hvor nyttige enkelte ting kan være i hverdagen! Om det skulle være en ting til huset, til garasjen, til deg selv - eller til våre håpefulle små. Så meld deg på - å finn nytte i noe nyttig du får i posten av din hemmelige venn! send nick, navn og adresse til [email protected] påmeldingsfrist er Mandag den 24 Mars - altså - 2 påskedag. Om ikke mange nok påmeldte, kan fristen utvides. Denne runden trenger ingen presentasjoner, da det skal være overraskelse hva man får. Så da bruker vi hemmelig venn forum til å rope på hverandre - så vi ser at vi ikke er glemt av vår venn. Bli med! Dette blir moro!! :):)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 det var kjempelurt lenej. : ) flott ide!
lenej :o) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 ja, så gøy!! noe nytt jo!! nytt - og nyttig!!
Anquor Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 arti arti! eg må berre finne på noke skikkeli lurt først.... kan liksom ikkje drite på draget å komme med noke skikkeli teit noke
lenej :o) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 jo - men husk å melde på før fristen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå