Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hun går fra å være den største pille dronninga i kristiansand, til å få gullplate av spesielle salmer hun har plukket ut å lagen CD av. Give me a break!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Du virker litt RAR du også, som gidder å henge deg opp i slike ting. (jeg er vel litt rar selv også, som gidder å bry meg med hva du skriver....hehe)
Fullrulle86 Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 syns det står respekt av at hun kom seg utav det jeg! hun er jo bare et symbol på at det er håp for alle! en kan tilogmed pli prinsesse:o) skjønner ikke hva som er galt med å få en dronning som faktisk vet hvordan det er å ha det tøft og som har opplevd litt av hvert!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Men, det er jo sånn... de største jesus freakene er frelste x-narkiser og alkiser.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Jeg kan ikke noe for det, men jeg har liksom litt problemer med at en x-narkoman skal bli norges neste dronning! Sorry mette marit!! Jeg vet mange liker henne veldig godt, og syns det er flott at hun har kommet seg på rett vei..blabla.. Men jeg klarer ikke å se det, beklager så mye!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Enig med 21:22. Hvis jeg til stadighet hadde tatt så dårlige valg som hun har gjort så ville jeg ikke dratt fortida mi inn i kongehuset. Uansett hvor forelska jeg hadde vært i Haakon Magnus! Jeg synes ikke hun er spesielt imponerende på noe som helst vis. Men jeg er imponert over hvor rause og tilgivende det norske folk har vært med henne!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Nei at Mette Marit er x narkis er ikke problemet mitt. Det er det at hun er kristen. At hun kan støtte det kirka står for jeg sliter med. *flirer*
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 altså. nå har vi jo litt av en kongefamilie da. en inngifta forfatter av en lyktestolpe, en prinsesse som kan snakke med engler, en eks narkoman av en kronprinsesse som plutselig er superkristen, og for å ikke snakke om hennes avdøde far - som levde og åndet for se og hør. tja hva mer, en dronning som bruker millioner av våre skattepenger for å pusse opp slottet til de umenenskelige priser, en konge som overgår seg selv med kjedeligere taler for hvert år som går. men men! vi har hvertfall ikke en prins som går på homsebar! ( og jeg skjønner med dette at jeg virkelig må slutte å lese se og hør)
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 hihihi Synes godt prinsessa til Håkon Magnus og Mette M kunne bli traktor lesbe jeg da, så kunne sønnen dems stille i drag. Så hadde det ikke kunnet bli vakkrere.
*H* Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 hihi syns det er bra hun har noe å gjøre som er noe annet enn bare kongehuset jeg... syns hun er helt grei:) hun får nå gjøre som hun vil, akkurat som oss andre.. Märtha er kanskje litt rarere der syns nå jeg, men hun må nå få gjøre som hun vil hun og.. og om det er å snakke med engler, ja da får hun snakke med engler da.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #15 Skrevet 19. mars 2008 Syns hele dama er ur-ekkel, jeg! Fordrar henne ikke!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #16 Skrevet 19. mars 2008 Ikke rart modern dgger kongehuset, de har jo no felles. Sikker på at Harald og Sonja også går rundt og snakker med seg selv titt og ofte... Som mor så datter... osv. Det må jo ha vært noen av de kvalitetene Håkon selv så i sin kjære MM
Gjest ønskebrønnen Skrevet 19. mars 2008 #17 Skrevet 19. mars 2008 stueplantene skal snakkes med! de vokser og trives bedre!! eks, uro, misnøye og bare faanskap i huse over langre tid= dårlig voksende og flere døde planter! jeg snakkes medplantene mine så ofte jeg husker det jeg, spesielt når jeg vanner de:) hvem er det som ikke snakker med plntene sine da? du kunne like gjerne ha stuke de inni ett mørkt kott lissom...
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #18 Skrevet 19. mars 2008 At det går an måkeskrik.. Der avslørte du virkelig IQ`n din!! Tror du virkelig at det dreier seg om å elske kongehuset? Det går på at det norske monarkiet skal drives av en X-narkoman!! Det er ikke snakk om å styre en liten shappe på hjørnet, men hun skal en dag være et helt lands dronning og "styre" et helt land! Tror du virkelig ikke det har svekket tilliten til kongehuset at vår neste dronning har drevet med stoff, og fremstått på tv som ei halvkåt kjerring på "lysthuset"??? Så, JA, kanskje man må se forbi seg selv innimellom, og kanskje miste sitt livs kjælighet pga det. Hun burde tenkt selv at fortiden hennes ville skape blest FØR hun gikk hen å bli forelsket... Det er mange fisk i havet! Men, nå ser det ut som de har det flott sammen, så da er jo ikke dette noe å diskutere! Blir bare litt oppgitt over at du alltid tror du har et svar på alt, Måka..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #19 Skrevet 19. mars 2008 ÅÅÅ HERREGUD. NÅ ER METTE MARIT Å SE PÅ NRK1. HAHAHAHA!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #20 Skrevet 20. mars 2008 er du naturlig lyshåret blir du kalt bimbo og løs er du tynn har du anoreksia hvis du ikke er tynn er du feit fordi mette marit har hatt et liv og prøvd ting som sikkert du også har gjort, er hun den størte pilledama i kr.sand? herregud.. det spiller ikke noen rolle hva hun hadde gjort før hun møtte håkon.. hadde hun ikke gjort det ene hadde dere pirket på det andre.. folk finner alltid ting å bruke mot andre dersom de er missunnelige..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #21 Skrevet 20. mars 2008 kvalmt at voksne mennesker sitter her å drar barna hennes inn i dette.. samma hvor mye dere missliker dama, hvorfor begynne å dra inn barna hennes? de kan ikke for at de er født.. blir kvalm
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #22 Skrevet 20. mars 2008 Kongehuset og Mette M. interesserer meg ikke, men det er èn ting som irriterer meg noe så veldig: Mette Marit kan ikke prate uten å bruke en drøss ord som ødelegger det hun egentlig prøver å si. Sånn som i den snutten som har rulla og gått på nrk den siste tiden, som reklame for programmet som gikk i går: "Noen av mine favorittartister skal synge de salmene jeg liker best - jeg er jo ganske heldig" Hva har GANSKE i den setninga å gjøre??? Tror jeg aldri har sett Mette Marit gi en uttalelse der hun klarer å holde seg unna "kanskje, ganske, noe, litt, liksom..." Eller så sier hun "absolutt" 10 ganger. Dårlig språk irriterer meg uansett hvem som snakker, så derfor er det synd for meg at Mette Marit er et yndet mål for mediene. Jeg må lære meg å være raskere med fjernkontrollen!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #23 Skrevet 20. mars 2008 Mye kan sies om MM, men en ting som jeg synes er fint, er at hun er levende bevis på at en alenemor kan faktisk få prinsen og halve kongeriket :-D
Dægern døtte Skrevet 21. mars 2008 #24 Skrevet 21. mars 2008 Tror vel ikke hun har kommet på den ideen alene akkurat, det er vel noen rådgivere det, som syntes det ville passe å gjøre image hennes enda litt mer dydig og prektig enn det allerede har blitt! Det meste som kommer fra kongehusfronten er velregissert av andre....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #25 Skrevet 21. mars 2008 Tror det er så mange som er litt misunnelig på Mette Marit fordi hun ble ei prinsesse.... Var det jo ikke alle jenters store drøm i bli prinsesse???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå