Krøllefrøken Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Det er helt vilt at det går an å samle på så mye ...
☆Anonymia☆ Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 hmm...tror jeg så på det idag tidlig ? om en dame ? som samler ?
Krøllefrøken Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 jeg så også i dag tidlig, er om hun dama som samler ja. nå er det del 2. og det er helt sykt! fatter ikke at det er mulig ..
☆Anonymia☆ Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 ååja....del to ja..=) ja da ser jeg det nok imorgen tidlig =) hehe.. men ja,sinnsykt mye,men det sjokkerer meg ikke..har sett et verre program om sånne samlere,og det er jo helt sinnsykt..
Krøllefrøken Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 du må bare se på det i morgen tidlig!! har aldri tenkt over at det å samle på ting kan være et så stort problem .. det er jo faktisk en sykdom! stakkars mennesker, godt de får hjelp ...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Da de viste det lageret med alle tinga tok jeg meg selv i å gape, noe jeg skjelden gjør av ting på tv!
Krøllefrøken Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2008 helt enig... 900 kvm!!! helt utrolig at de har fått plass til alt det inne i huset sitt. synes det var mye i den første delen av lageret jeg, men så var det søren meg en del til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå