Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Se for deg en stor, sterk og flott mann som presentere seg som Linus...?! Det pingle-navnet...
Tally Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Linus er den lille gutten med suttekluten i "Knøttene"... Det er det første jeg tenker når jeg hører det navnet.
Happy Ignorant Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Av en eller annen grunn synes jeg det navnet passer best på en undulat.
Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Om det er "min" LINUS du sikter til så hva veit vel du om han blir stor, sterk og flott?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Stakkars unge uansett, det blir vel mann av han en dag også....! Hei jeg heter Linus og jeg er bokser.. Jadda...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Litt enig der, men synes det er enda værre med høye og kraftige menn som hete Vetle..
Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Blir like imponert hver gang jeg, av anonyme med sterke meninger. Men vi har alle våre navn som vi forbinder med ett-eller-annet uten at jeg skal ramse opp. Men siden vi har valgt navnet Linus regner jeg med at du kan tenke deg til våre navn med negative forbindelser selv. Tror forresten ikke han blir noe bokser. Men du skal se han blir utstyrt med pikk, og da blir han vel mann han også en gang.
Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Regner med at det er no barnetv greier du sikter til, men jeg har ikke sett det. Men jeg husker Linus i svingen da. For ikke å glemme Malin på Saltkråkan, Max og Leonora i Sesam stasjon. Også Ole Aleksander fili-bom-bom. Emil i Lønneberget og søstra Ida. Marikken. Theodor. TøydukkeAnna.... bare for å nevne noen.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Vel,hver sin smak! Når jeg lå på barsel kom det en gutt til verden, hans mor var thai,og faren var fra det indre østland.. Den STAKKARS ungen skulle hete Kjell Kåre... En baby født i 2008 skal hete Kjell Kåre,og den er asiater.. Så jeg vetke.
Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Syntes det er veldig greit at folk har ulik smak. Selv gikk jeg 9 år på skolen med 16 stk i klassen, 4 gutter og 12 jenter hvorav 10 av jentene hadde et navn med Anne. Tragisk. Kjell Kåre ja, som sagt, hver sin smak :-)
oui-oui Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 Ja for boksere er vel noe vi alle ønsker at våre sønner skal bli... Jeg håper min sønns fremtidige mandighet/maskulinitet ligger litt andre steder enn i fornavnet hans! Og for øvrig synes jeg ikke Linus er noe "barnsligere" enn Tobias, Sebastian, Thomas, osv.
Joikaboll@ Skrevet 19. mars 2008 #20 Skrevet 19. mars 2008 Siden Sebastian også her blir nevnt som et barnslig navn kan jeg jo fortelle at Linus navnet passer perfekt inn her med barnslige storebror Sebastian.
oui-oui Skrevet 19. mars 2008 #21 Skrevet 19. mars 2008 Hjelp, dette ble jo veldig dumt, for personlig har jeg ingen problemer med noen av disse navnene, tvert i mot! Tobias sto på lista vår nå sist, men utgikk naturlig nok da nurket var ei lita jente, og jeg kjenner to store, voksne, mandige menn som heter Sebastien (med "e" fordi han er fransk) og Tobias. Seb er faktisk rugbyspiller og ikke akkurat noen pusekatt :-)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #22 Skrevet 19. mars 2008 Linus er et veldig sjarmerende navn, og ja, det passer kanskje best på en baby først, men når Linus'en vokser vil navnet hans passe alderen perfekt. Synes det er et knallfint navn, er jo mange "barne-tv" navn folk bruker...?¨ Joika, Linus er kjempefint:-)
Joikaboll@ Skrevet 19. mars 2008 #23 Skrevet 19. mars 2008 Tror dette gjelder de fleste navn ja. Aner ikke hvilke navn HI ser på som passer til store sterke menn, kanskje Odd Kåre, Kjell Tore osv..... men det er ikke navn som engang har hvert i nærheten av navnlistene våre. Når sant skal sies så er det jo veeeeldig mange navn som en finner i forbindelse med barnetv. Linusbolla skal hete LINUS uansett hva feige anonyme dibbere mener. Ei av di som torde svare med nick lenger opp her hadde heller ikke navn på barna sine som i min villeste fantasi ville hvert på lista vår, men jeg har da ikke hengt dem ut lell. Jaja... slik vil det alltid være og godt er det.
Joikaboll@ Skrevet 19. mars 2008 #24 Skrevet 19. mars 2008 Selv om det var du som nevnte Sebastian navnet var svaret mitt mer retta til Hi ;-)
Joikaboll@ Skrevet 19. mars 2008 #25 Skrevet 19. mars 2008 Forstår at vi alle har ulik smak når det gjelder navn, men kan egentlig ikke forstå at Linus er så rart/svakt at det er verdt en diger diskusjon. Ville forstått det bedre om vi skulle kalt småtten Odd Johnny Kåre eller noe i den duren. Og, ja anonym 16:59, må si meg enig med deg om jeg lar meg være like tåpelig som visse andre i denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå