Gå til innhold

Er det noen av august babyene som karbber enda da?


Gjest

Anbefalte innlegg

Snuppa mi begynte å krabbe på lørdag, og nå begynner hun virkelig å få opp farta her...

hihi, hun er så søt atte .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe krabbing her enda, men han drar seg framover. Har bare kunnet det i en liten uke, men er så fornøyd med seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min står nå på alle fire å "vugger" seg forover:) Men tyr til rask åling når han blir lei av at det går for sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken åler eller krabber. Hun bare snur seg 360 grader rundt på magen. Men hun hever hele overkroppen og forsøker og få opp rumpa men bena vil ikke følge med hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lina begynte å krabbe for 1,5 veke sida, aka seg framover før det.. no år det fort!! har beg å røyse seg opp, dersom ho får tak, ikkje alltid like lett...

 

Ho e 7 mnd og 18 daga!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde har vel ikke akkurat begynt å krabbe,men hun står på alle fire og inni mellom tar hun noen skitt bakover:) Er vel ikke lenge igjen før hun løser krabbekoden tenker jeg:) Vilde er 7 mnd og 5 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini her begynte å krabbe når hun var 6 mnd. nå tar hun tak i stuebordet og reiser seg opp.. hun er nå 7,5 mnd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe krabbing her. Han dytter seg bakover, ikke forover. Han står på alle 4 og vugger, så jeg tror ikke det er så lenge til han begynner å bevege seg forover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står Knerten på alle 4, eller skal jeg kanskje si alle 3! Han står nemlig alltid med en leke som han holder opp i været! Tror ikke det er lenge til han krabber, han virker iallefall veldig ivrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her krabbes det ikke enda, men er nok like før! Hun står i "krabbeposisjon", men kommer seg ikke fremover! Legger seg ned på magen igjen, for så å åle seg fremover. Hun tar tak i bordkanten og reiser seg opp på bena, men klarer ikke komme ned igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...