Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Om du ikk er moden, får du en modningspille. Det er en pille de/du stapper oppi der for å bli moden. Så når du er moden setter de deg på drypp. Vet ikke helt hva dette dryppet består av, men det er hvertfall riefremmkallende. Og så er det bare å vente... (ikke alltid dette går, noen må prøve fler ganger, men det funker somoftest første gang)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Pillene virker heller ikke alltid med en gang, du kan få en pille hver 4. time og opptil 4 i døgnet. Mange som blir satt i gang og er helt umodne må derfor vente ganske lenge før det skjer noe - det tror jeg må være noe av det kjipeste. Når du er moden får du drypp, ja. Noen sykehus bruker modningsgele eller en slags ballong som de blåser opp inni/ved livmormunnen. Dette vet jeg ikke noe mer om, det brukes ikke her.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg blir igangsatt på fredag hvis jeg ikke har født før det...............er 10 dager over tid nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå