steinbukkjente '85:) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hvem kontakter dere først? Legen eller jordmora? Jeg vurderer å ringe direkte til jordmora i morgen. LIker ikke så godt fastlegen min, så håper jeg kan bare gå på kontroller av jordmor.
rarfølelse Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 du kan godt gå rett til jordmor. dette er noe du bestemmer helt selv...skal selv til førstegangskontroll til jordmor, men ikke før om 2 uker:)
steinbukkjente '85:) Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 ok. takk for svar:) Skal ikke enda jeg heller, er ikke mer enn 4+5 i dag.. men vil bare ringe å høre me henne. og om det er lang ventetid osv. Hvor langt på vei er du da? Har du noen symptomer? Jeg har ingen, er litt bekymra for d..
rarfølelse Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 jeg er 8+3 nå...så blir ikke kontroll før i uke 11. bestillte legetime da jeg fikk vite jeg var gravid (ca uke 4-5), men han sendte meg rett hjem. var ingenting å gjøre så tidlig:) symptomer...er vel litt trøttere enn vanlig. ømme pupper og hatt litt menssmerter som heldigvis har gått over. nå er det humørsvingninger som regjerer...hehe... symptomene kommer, helt sikkert. bare slapp av og nyt det før de kommer:)
*gullungen med okt spire* Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 jeg har første kontroll hos legen i uke 9 er 8+1 i dag skal på kontroll 27 mars da er jeg 9+3..skal til jordmor i uke 13 å høre på hjertelyden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå