Gå til innhold

ADVARSEL!!! Til dere gravide, styr unna Familieskinka til Gilde!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funnet listeria bakterier i skinka....var Rogaland og noen flere fylker...fikk ikke helt med meg..var på nyhetene nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gilde har en fin tedens til og inponere

Skrevet

det var kun et par partier, sjekk på www.vg.no

Skrevet

Gilde har hatt mye flotte varer de siste åra.. Hehe..

Kjøper ikke Gildepålegg men takk for tipset...

Skrevet

Typisk Gilde.

Skrevet

Det er jo kun en forsendelse og de har oppgitt LOT nr. Så det er jo bare å sjekke om man har den forsendelsen eller ei. Ellers kan man jo trygt spise det.

Skrevet

gilde styrer jeg unna så lenge det er mulig. frister lite etter alt styre rund deres produkter stadig...

Skrevet

rart med det at når noen er store på et marked så blir de hengt lettere ut.. Selvfølgelig kan gilde også være uheldig med noen varer.

MEN FOLKENS dere glemmer så fort... hva med alle de andre slakeriene/produsentene som har fått påvist varer med skadelige feil på..

Ikke lenge man hunsker sånt nei..

Gilde var jo utrolig uheldige sist, da det var ecoli bakterier i noe spekemat. De ble jo hengt ut i ukesvis og tapte mange millioner.

Men må legge til at de er flinke til å gjøre ting rett også, blandt annet at de sier ifra og trekker tilbake partier. Bruker også masse penger på å finne ut hva som gikk galt for å ta fatt i problemet.

Jeg har ikke noe problem med å spise gilde og kommer aldri til å ha det:)

(må ellers legge til at gilde leverer kjøttvarer til butikkjeder som bestiller spesialvarer for å selge dem med et eget varemerke. Så hvis dere ønsker å ikke spise noe som gilde har produsert, må dere finne ut hvilke kjeder som bestiller spesialvarer av gilde)

Skrevet

Jeg kjøper ikke av Gilde fordi jeg kjøper der jeg jobber.. Hehe...

Det er derfor jeg ikke kjøper Gilde,men har jo kjøpt det før da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...