♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 24. mars 2008 #27 Skrevet 24. mars 2008 Da har jeg også bestilt meg rockering:) Håper den virker!! Noen som har bestilt og som vet hvor lang tid det tar før jeg får den? =)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #28 Skrevet 24. mars 2008 Det er riktig at det ikke går ann å punktslanke kroppen, men dette er en mye morsommere måte å trene midtpartiet på enn sit-ups! Du får trent hele korsettet, bruker faktisk musklene rundt hele, du blir anpusten og det er gøy. Samtidig gir den ruglete innsiden midjen en skikkelig massasje, så du får opp blodsirkulasjonen, det er positivt når du skal forbrennne fett. Du går ikke ned i vekt, men du får en sterkere og strammere midje og dermed bedre holdning, det har masse å si for hvordan du ser ut og hvordan du "bærer" klærne... Hvis du samtidig er flink med maten og annen mosjon er det ikke tvil om at du vil gå ned flere cm rundt magen du også :-)
venternr2:) Skrevet 24. mars 2008 #29 Skrevet 24. mars 2008 Hei. vil bare legge ut denne linken: http://www.rockering.no/index.html i alle vitusapotekene, diverse sportsbutikker og grete rode er forhandlere. koster 298 kr. den er også sammenleggbar og du får med en treningsvideo. eller DVD til 398kr Rock ivei:)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #30 Skrevet 24. mars 2008 Men den ringen er det ikke vekter i! Noe av greia med hoop'en er at den er tung, nesten 2 kg, polstret og ruglete inni, noe helt annet enn de plastringene Grete Rhode selger, selv om du selvfølgelig bruker de samme musklene blir det ikke like intenst.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå