Gå til innhold

Virker rockering virkelig mot graviditetmage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en helt vanlig en i plastikk som den vi brukte da vi var barn dere bruker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tull og tøys! da må du i så fall stå hele dagen og rocke!

ta heller vogna og finn noen bratte bakker å trille opp- gang etter gang!

Skrevet

Jeg har brukt min i snart 4 uker, og har gått ned 3 buksestørrelser faktisk, tro det eller ei!

Har fotsatt en pløsete mage med myye strekkmerker, men den er betydelig mindre :)

Nei det er ikke sånne vi brukte når vi var små.

Disse er tunge, med vekter i.

Skrevet

Hvor kjøper du en slik rockering?

Skrevet

Du som har gått ned 3 buksestørrelser, har du brukt ringen MYE? Bare lurer på hvor mye jobb du har lagt ned i det, hvis du skjønner. VIl veldig gjerne ned litt! Vurderer bare forskjellige treningsmetoder mot hverandre. Er den veldig tung den ringen?

Skrevet

Tok en titt på den linken. Jeg er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men jeg er 172cm, og veier 75kg. Hvilken ring bør jeg da velge? Skjønner ikke hva lbs og slikt betyr jeg!:(

Skrevet

Du burde ha denne

http://www.sports-hoop.com/product_acu_3b.html

eller eventuelt en tyngre

http://www.sports-hoop.com/product_acu_4b.html

det blir opp til deg ;)

Du er forresten 165lbs og 5,6 fot.

Og til deg som lurte på hvor mye jeg bruker den:

Begynte med 3-4min de første dagene, og etter en uke råkket jeg ca 10min om dagen. Den siste halvannen uken har jeg råkket 10min 2 ganger om dagen :)

Skrevet

Er det kun magen som blir strammere, eller merker du forskjell på andre kroppsdeler også? Skulle gjerne stramma opp rumpe og lår!

Skrevet

jeg vil også vite :)

Skrevet

Sikker på at den ikke blir dyrere - siden det er verdi over 200 kr så må du vel betale fortollingen også?

Vet ikke om kanskje dette er tollfrie varer, men du må vel ihvertfall betale mva?

Skrevet

Selve rockeringen koster mindre enn 200 kr, Det blir litt over 300 når frakten er inkludert. Så lenge varen koster under 200 kr så slipper man toll :-)

Skrevet

oki. Regnet med at rockeringen var dyrere enn 200 siden prisen var så "høy". Men det koster vel litt å sende så langt også.

Men da tror jeg også at jeg skal bestille. Om ikke annet så er det vel god trening for korsrygg også. Og det trenger jeg.

Skrevet

Merker forskjell på andre kroppsdeler også.

Men da har jeg jo selvfølgelig vært flink med maten også.

Ser store forskjeller på mage, rumpe og lår. Og på ryggen, for jeg hadde noen fettvalker bakpå der som nå er vekk :)

Skrevet

Jippii:) venter i spenning på rockeringen!

Skrevet

Jeg tror sannelig jeg og vil ha denne gitt! Hvor regner man ut hvor mange ibs eller hva det er man er da? Skjønner ikke helt det amerikanske målesystemet jeg..

Skrevet

Jeg også vil bestille. Vet heller ikke hvordan man regner ut det. Jeg er ca 160 høy og 50kg

Skrevet

Kroppen tar jo ikke bare bort fett på magen, er ikke sånn kroppen fungerer :)

Går ikke an å forbrenne lokalt, så det vil se at når du forbrenner når du bruker denne rockeringen så forbrenner du bort fett på hele kroppen :)

Skrevet

Jeg er 167 cm og veier ca 78 kilo. Noen som kan hjelpe meg å finne den som passer for meg. Jeg er nybegynner :-)

Skrevet

Herregud... 184 kr. i porto?!! Er jo mer enn rockeringene koster det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...