KaMa Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Du/dere som mener at en baby vil bli skadelidende pga støyen i et teaterstykke, dere har bare et barn, sant? I hvert fall ikke to eldre barn, og så en baby? Dersom hørselen er så ufattelig skjør når man er nyfødt, så er det ganske underlig at ikke flere, eller alle, sliter med seinvirkninger når de blir voksne. Jeg anbefaler deg/dere å få målt støynivået rundt dere til enhver tid. Tipper du vil få deg et stort sjokk. Å få barn er ingen sykdom. Man må ikke gi avkall på livet og resten av familien fordi om man har fått en baby. Som du forstår så syns jeg det er utrolig rart å henge seg opp i at noen velger å ta med en baby på teater. Veldig, veldig rart.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Selvsagt stopper livet opp! Gjorde ikke ditt det KaMa? Vi har flyttet ut på landet i frykt for at babyen vår skal høre lyder generelt!
Happy Ignorant Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 He he...har ikke giddet å lese det teaterinnlegget, men forestilte meg at noen var sur fordi stykket ble ødelagt av babygråt.... Så feil kan man ta.
oui-oui Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg må bare være litt hysterisk igjen, jeg ;-) Og det er ikke så mye på grunn av den høye lyden (selv om jeg er ekstremt var for sånt også når jeg har nyfødt baby, selv med nr. 2!), men mer pga smitte... Da jeg fikk sønnen min i Frankrike så ble vi advart mot å oppsøke kjøpesentra, helsestasjon og andre steder med masse folk fordi en epidemi hadde brutt ut, en ganske alvorlig sykdom for spedbarn. Jeg tror det må ha vært det som kalles RS-viruset her, men har aldri fått klarhet i dette. Uansett, en teatersal full av snørrete småunger ville definitivt IKKE vært førstevalget mitt med et ukegammelt knøtt. Så får man bare spy så mye edder og galle over meg som man har lyst til... ;-) Understreker for øvrig at dette er første gang jeg uttaler meg om "Ole Brumm-saka", det kunne ikke falle meg inn å lage et innlegg for å kritisere andre på feigeste vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå