Gå til innhold

Celine har meldt sin ankomst :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-) Da har jeg født, vi fikk ei nydelig jente den 6 Mars kl 04:00, Hun veide 3782g , 49 cm og 35 cm rundt hodet å hun skal hete Celine:-)

Fødselen gikk kjempe fint, ble lagt inn mandag 3 mars pga svangerskapsforgiftning, blodtrykket mitt ble jevnlig sjekket, og urinen.. Fikk blodtrykks medisin pga det var så høyt, det gikk 2 dager før de bestemte seg å sette i gang fødselen,dette var onsdag 5 mars.. Vi hadde akkuratt fått besøk av mine foreldre da tlf ringte å det var de på avdelingen som ringte å sa at legen ville prate med oss, vi kom oss opp og fikk nyheten:-)

Vi fortalte det til mine foreldre og de ble veldig glade :-) Vi ble fulgt ned på føden kl 12:30, fikk første modningspille kl 14:30, gikk så i 4 timer med litt smårier, fikk så den 2 modningspillen kl 18:30, kjente riene mer og mer, gikk så med rier til neste sjekk kl 22:30, da tok legen og tøyet meg og hun fikk tatt vannet, det var like rar følelse som de andre 2 gangene, men NÅ skjedde det ting, fikk skikkelig gode rier, å de var veldig hyppige.

kl 01:30 klarte jeg ikke å holde ut lenger, jeg fikk ikke pause mellom riene, for det føltes kun ut son 1 lang rie, jeg ba om epidural, å det angrer jeg ikke på, det var fantastisk å få kunne puste mellom riene, jeg reiste meg opp å gikk litt i gangene på føden, for å få gang på det, var veldig flink å var ute å gikk mye gjennom prosessen, men kl 02:30 måtte jeg legge meg, da begynte jeg å få en enorm pressetrang, å det var grusomt å ikke kunne få presse, men jeg holdt ut så godt jeg kunne.. Kl 03:15 satt de opp dryppet for jeg skulle få gode rier, Å kl 04:00 ble vår lille prinsesse født :-)

Verdens skjønneste!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta!!!! Håper det snart er min tur også... Heldigvis skjer det vel snart!!!

Kos deg i tiden framover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...