Gå til innhold

Til dreamer 16 pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kaskje dumt at jeg skriver direkte til det men jeg prøver alikevel.

Ser fra innleggene at du har brukt CB fertilitets monitor og baby comp.

Jeg lurer bare på hvor lenge har du brukt CB monitor og om du synes at du har hatt effekt og nytte av den? Og det jeg i tillegg lurer på det er om du får samme utslag på babycomp og CB fert.monitor når du har eggløsning?

Grunnen til at jeg spør er rett og slett ren nysgjerrighet og også det at jeg har begynt å bruke CB fertilitets monitor selv og for første gang på ett år fått utslag på eggløsningen, så jeg er overlykkelig og full av håp!!!

PS:Du kan svare hvis du vil, men jeg blir ikke fornærmet om du ikke svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Bare koselig at du spør:) Jeg har akkurat begynt å bruke monitoren, og har nettopp funnet min fruktbare periode med den. Jeg føler allerede at den er veldig nyttig fordi jeg fant flere dager der jeg var fruktbar enn jeg ville funnet med bare EL-test. Jeg har ikke akkurat babycomp, men en veldig enkel utgave som heter pearly. Men den virker på samme måte for å finne EL. I forhold til når jeg pleier å ha EL, så stemmer monitoren veldig godt overens med tempingen. Men pearlyen og monitoren stemmer ikke, fordi pearlyen alltid setter EL to dager for tidlig. Detfor skriver jeg inn tempene på fertilityfriend.com og da stemmer det:) Temper du?

Så spennende at du også har begynt med monitoren, har hørt om fler som ble gravide på første forsøk med den!:) Da kan vi jo kanskje dele litt erfaringer og sånt da, siden vi er nybegynnere begge to. Og gratulerer med utslag på eggløsningen!:) Håper du har en liten spire i magen. Hadde vært koselig om du ville holde meg oppdatert:)

Unnskyld for at det ble så langt;)

Skrevet

Nei, du trenger ikke å unnskylde deg, jeg ble dødsglad når jeg så at du svarte. Jeg temper ikke, synes at det blir for mye stress og forressten jobber jeg skift, så for min del går det ikke.

Når det gjelder CB fert.monitor så kan jeg si og det er 100% sikkert, to av mine venninner er blitt gravide i løpet av to måneders bruk av denne, så jeg er optimistisk. Men selvfølgelig, så kan det også være flaks rett og slett.

Jeg er medlem på babyverden.no også og der er det mange flere som har brukt monitor og blitt gravide, og det var der jeg fikk tips om denne også.

Så jeg håper inderlig at det er vår tur snart, for vi har jo vært prøvere nesten like lenge og jeg synes at vi fortjener å bli gravide.Og selvfølgelig vil jeg holde deg oppdatert.

PS: Jeg har et så stort ønske om å bli mor i 2008, at det gjør vondt.

Skrevet

Så trist å høre at du også har prøvd så lenge. Håper virkelig at det snart blir din tur å få en spire i magen! Jeg har også et så stort ønske om å bli mor i 2008 at det gjør vondt:( Når skal du teste da? Jeg fikk max fertilitet på monitoren på tirsdag og i går, så her er nok EL akkurat overstått. Tester vel rundt 1. april. Hadde vært kjempekoselig om vi begge ble gravide denne pp´n!

Så utrolig gøy å høre at 2 av dine venninner ble gravide i løpet av 2 måneders bruk av monitoren. Håper det skjer for oss og! Jeg er også på babyverden, det var der jeg fikk ideen til å kjøpe den jeg og;) Hva kaller du deg på babyverden? Jeg kaller meg det samme som her.

Krysser alt jeg har for oss begge, håper vi blir mamma i 2008!:)

Skrevet

Hei, jeg fikk max fertilitet 17 og 18 mars, og IKM den 2 april. Så får vi se, om vi er så heldige. Leste nettopp her inne at det var en som hadde brukt monitoren denne pp og ikke ble gravid, så jeg fikk en rar følelse i magen. Kanskje er forventningene mine alt for høye!?

På babyverden er kaller jeg meg BELKA, men jeg er ikke aktiv der så mye. Føler at det tar evigheter mellom hver gang noen blir gravid der så, jeg føler at det er litt oppløftende å vøre på BIM.

Det var en som heter Hildepilde på babyverden som tipset med om monitoren, og hun ble jo gravid på første pp på monitoren etter 11 pp, jeg ble så inspirert at jeg gikk og kjøpte en samme dag:)

Vi holder hverandre oppdatert ift testing og om vi har lykkes:) Jeg er en optimist, men må være forberedt på nedturen også.

Om jeg ikke lykkes, så håper jeg i hvertfall at du gjør det, det hadde gjort meg så glad.

Skrevet

Det høres jo såå lovende ut at så mange har blitt gravide så raskt når de har brukt monitoren! Den følelsen du fikk i magen kan være et godt tegn på at noe er på gang;) Man får jo veldig høye forhåpninger når man leser sånt, men det må jo være noe i det da. Håper det klaffer så raskt for oss og!

Jeg er også litt mer på BIM enn BV. Ja leste om det med Hildepilde, det var veldig oppløftende! Vi burde kanskje være litt forsiktige med å få alt for høye forhåpninger, men det er jo lov å håpe;)

Vi får holde hverandre oppdatert ja. Jeg er også en optimist, det tror jeg er viktig når man prøver:)

Så utrolig snill du er! Det hadde gjort meg kjempeglad hvis det lyktes for deg og. Krysser alt jeg har for deg, håper du får positivt test!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...