Gå til innhold

"ekle" slimdetaljer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har nå da som sagt ikke hatt mensen siden 27 januar. I helgen hadde jeg noe som jeg lurte på om var EL slim, da det gikk over tre fire dager, og det var rikelig med slim som kunne strekkes flere ganger. I går var det ikke noe spesielt, men i dag er det en del blankt slim, og det kommer en del hvite slimklumper, men disse kan bare strekkes x 1. Har ikke hatt samleie siden søndag morgen. Hva betyr dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

EL-slimet kommer oftest før EL, så vil tippe at du hadde EL i går eller i dag. Men det er vanlig at det kommer litt "rester" etter EL og, så det kan hende du hadde det tidligere. Masse lykke til, håper det ble full klaff:)

Skrevet

takk for det=) satser på at svømmerne er levedyktige fra søndag da.. visste ikke hva El slim var da jeg var gravid de forrige gangene, men da hadde jeg heller ikke lest her.. Lykke til til deg også

Skrevet

Syntes du har noget lange sykluser. Er dette vanlig for deg? Kanskje en liten skjekkings er på plass, i allefall om det er lenge siden du sluttet med prevensjon. Høres veldig ut som eggløsnings slim på meg. Og det er ikke ekkelt da. Flott at du har det. Da er det lettere å finne eggløsning. Dessverre er det ikke slik at det alltid vil være eggløsningsslim ved eggløsning og noen ganger får man eggløsningsslim et par ganger i perioden, da kroppen liksom prøver å sette i gang en eggløsning men så ombestemmer seg. Jeg ble gravid etter samleie 3 dager før eggløsningsslims første dag og det varte i 2 dager. Sperm kan teoretisk leve over i 5 dager men tror nok ikke det er så vanlig. Anbefaler for øvrig. www.pernille.info masser av god informasjon på de sidene.

Lykke til.

Skrevet

Veldig vanlig med sånne lange sykluser ja. Har PCOS. Hadde bare mens to ganger de 11 mnd jeg brukte for å bli gravid meg forrige barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...