Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 spiser deilig sjokolade med ananas, bringebær og jordbærfyll. Handlet sjokolade på en sjjjjjjoooooooookkkkoladebutikk isted og fikk beskjed om å gå og hvile etter middagen av svigermor!!! Jippi!! Så nå ligger jeg under dynen, mens jeg spiser deilig sjokolade og dibber litt:-) Men snart skal jeg fortsette på boka mi:-) Deilig å få litt tid til å lese igjen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har begynt på den boka og ikke fått lest fortsettelsen......Stieg Larsson er jo grei påskelesning:-)
Gummelillan Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Sikkert vel fortjent! Og slike svigermødre skal man lytte til ;-) Her sitter jeg bare nepå i sofaen litt før jeg skl få orden på vskerommet. I morgen pakkes bilen og kursen settes mot fjellheimen. Må bre innom en liten tur på jobb først, selv om heldigvis har tempoet roet seg litt de siste dagene. Så lenge siden jeg har hatt tid til å stikke innom nå at abstinensen snart er over...
Natteravnen* Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jammen seier eg luksuspåskeferie...! Nyt det mens du kan...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Gjett om jeg gjør:-) Jeg er superdupermegaheldig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå