Gå til innhold

denne artikkelen MÅ ALLE gravide lese!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gilde slår til igjen.. Har vært litt med gilde di siste årene nå.. Har rett og slett ikke troa på at gilde kvalitetsikrer varene sine før di sender di ut i butikkene.. Derfor har vi sluttet å kjøpe produkter fra gilde!

Enten så er det E-coli, som tar livet av flere, eller så er det listeria som kan gjøre stor skade, eller noe annet bugg...

Skrevet

Tolker dette på en annen måte jeg, endelig godt at et selskap som Gilde har gode interne rutiner slik at de fanger opp sånt!

Tror noen her ikke er klar over hvor trygt vi har det i Norge mtp maten vi kjøper i butikken!

Det seg være både kjøtt, ost, egg og annet godt!

Skrevet

Jeg tenkte også at det var godt de fant ut av det så fort. Det gjelder skinke solgt i går og i dag, så da syns jeg også at de fant ut av det raskt :)

Skrevet

Kjempebra at di finner fort ut av det ja.. men jeg synes di burde finne ut av det før det kommer ut på markedet... når det er ute på markedet, kan det allerede være for sent..

Skrevet

Skulle de ha venta til alle tester var helt ferdige ville det ikke vært så mange dager igjen å spise pålegget på.

Tilstedeværelsen av Listeria er ikke nok til å gi skade, antallet må være veldig stort for at noen skal kunne bli syke. Og det var det ikke i dette tilfellet.

Så uten å påstå noe tror jeg ingen av de som allerede har spist dette pålegget har tatt skade av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...