Gå til innhold

Hetsing av Farmen deltakere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat på nettet nå at det er laget egne hat grupper mot Torkel og Catarina på facebook...ER det mulig? At folk er så dumme i hodet sitt og driver med slikt.

 

Har dere lest alle de stygge meldingene til Torkel? At han burde dø. o.l.

 

Helt jævli...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nå måtte jeg le litt av deg Neffi.

 

Du har jo flere ganger kommet med lignende ytringer her inne i abortdiskusjoner, så du skal vel ikke rope så høyt om `stygge meldinger`!

Skrevet

Har faktisk rapportert en gruppe som jeg ikke synes noe spesielt om.

 

Folk tror de er sååå mye bedre enn andre.

 

 

Skrevet

Det kan da ikke sammenlignes!!!

 

Farmen deltakerne er da ikke mordere...

Skrevet

Apropo å sitte i glasshus å kaste sten ;-)

 

Men jeg er helt enig, og jeg blir ganske kvalm av endel her inne som henger ut person etter person og ikke klarer å forstå at det de gjør ikke er noe særlig pent, noen er veldig lite empatiske og svært barnslige, slik er det desverre bare... (og jeg kan sikkert være begge deler jeg også, både lite empatisk og barnslig i noen sammenhenger, men prøver i det minste å ikke slippe til de sidene av meg selv offentlig...).

Skrevet

Det er lavmål og gå til personangrep uansett grunn, synes hvertfall jeg.

 

Dine meninger er jo ikke en sannhet vet du, og du har ikke mer rett til å hetse andre enn div. bloggere.

Skrevet

Synes det er grusomt stygt med saanne "hatgrupper".Uansett hva det er det gjelder.

Hat er ondskapens fornavn.

 

Aldri sett Farmen,og aldri sett disse menneskene, men jeg foeler jeg er litt glad i dem allerede, pga alt det stygge som er sagt...

Skrevet

He he, Neffi, du er VIRKELIG ikke rette person til å komme med kritikk av andre....

Skrevet

Er du noe bedre om jeg tørr spørre.

 

Men helt enig. sinnsykt å lage slike hetsgrupper. - verden kan være grusom.

 

jobber selv i helsevesenet og har mye med folk med psykiske problemer etter blant annet mobbing og misbruk.

 

har også en fetter som sliter veldig etter mobbing i oppveksten. en skikkelig kjekke gutt i dag. Men han har noe i seg som er ødelagt fordi folk er så grusomme.

Skrevet

Helt enig neffi, det er personhets på det groveste. Det er fullstendig forkastelig at voksne mennesker ikke klarer å skille på reality-tv og virkeligheten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...