Andrebolleiovnen Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Synes det har gått så fort!! Og nå er jeg jaggu meg inne i sluttspurten! Kommer nok til å henge litt på 2 trimester debatten noen uker til, har sniktitta litt på 3 trimester debatten, og synes det er litt tidlig å gå igjennom alle fødselsforberedelser nå...men hvem vet, kanskje like greit å følge siden tiden løper avgårde. Ønsker alle en riktig god påske, og velkommen etter inn til 3 trimester:)) Føler sånn skrekkblanda fryd nesten...hihi...Det nærmer seg....snart skal vi få hilse på lille snuppa vår:))
Kjærlighet <3 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Så heldig du er da:-) Kan ikke vente til jeg kommer over dit, da er det bare siste innspurt igjen! Gleder meg masse til fødseln begynner og svnagerskapet er over! Er bare 18+1 i dag, så har enda en stund igjen å vente...
Andrebolleiovnen Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Det går fortere etter at du passer uke 20:)) Ihvertfall her, og guri som magen har vokst etter det også Nå kjenner jeg hun sparker meg opp i ribbeina og snur seg titt og ofte. Det kan jo bli spennende å se hvor vondt det skal bli fremover:) hehe Det er ikke særlig behagelig når hun tar seg en rapptuss her nå.... turbotøtta er hennes første kallenavn, hihi masse lykke til *KiNaRiAd*+enlitenspire*
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Må nok vente litt over 1 uke jeg, men kommer hoppende etter om ikke så lenge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå