Julie<3 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Syns denne er litt fin. noen som har erfaring med den??
Edelweis Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 vi har den senga. å jeg er veldig fornøyd med den altså=) kjempe fin seng synes jeg=) veldig grei å sette sammen og grei og flytte på bunnplata=)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 hei. gutten vår har sovet i den i over 2 år. Er veldig fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå