Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Føler jeg kjenner mye der nå..og av og til er det ganske vondt..:-))
Stoltmai mamma:) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hei.. er 32+2idag, kjenner endel nedover der ja, men har gjort det i noen uker, hun ligger med hodet ned og har gjort det i minst en mnd nå, kjenner dunking, stikking, rykninger.. har veldig nedpress følelse også..
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har hatt det en ukes tid..ekkelt å reise seg fra sittende til stående stilling..ja ja det nærmer seg jo med små skritt til disse pittesmå skal ut:-))
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Har det også slik. Føler den lille er på vei ut av og til..uff-litt ekkelt det der:-) Har vi det slik helt frem til fødsel mon tro?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jepp, jeg har også denne følelsen av at hun er på vei ut av og til. pluss at det innimellom kommer intens "stikking" der nede. Sikkert helt normalt:)
3-prinser Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Er mye bevegelse der nede ja. Her er det mye "krafsing". Tror han ligger og vifter med fingrene eller noe sånt. Er ganske ubehagelig til tider.
*Super*Mamman* Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Nei, ikke kjent noe sånt denne gangen.. Men poden min ligger i tverrleie enda, så sikkert derfor...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Er det noe man bør sjekke opp m jm el? Tenker på om man går m smårier uten at man vet det selv?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Har hatt det litt.Fikk vite av jm at ungen ligger gjerne med hodet ned mot skrittet og stryker/eller tar på seg selv i ansiktet når vi kjenner at det blir veldig følsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå