tuppa prøvd lenge Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 men jeg er vel ikke alene om det vil jeg tro:)hehe utrolig hvor mye rart en skal føle når en har begynt å prøve! blir helt paranoid av dette her jeg. egget har vel så vidt rukket å feste seg vil jeg tro:)hehe jeg nå for eksempel føler meg "tung" i magen.kjennes ut som om det "knyter" seg litt på en måte, og så stikker det litt av og til. kjenner spesielt stikking når jeg strekker meg. eggløsningsmertene har blirr borte da og det er ikke verst bare det!hihi uff...føler meg litt teit egentlig. utrolig hva man skal kjenne:) det er 6 til 8 dager til ikm så det er jo litt tidlig for å kjenne noe som helst:) flere som er "gravide" før egget har rukket å feste seg?:)hehe
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Har det litt slik jeg også..rekker ikke bli tørr før en begynner å føle symtomer ha ha;) Har vel nå da etter vært skjønt at dette er bare vanlige pms "plager" og tror at når først spiren sitter føler du ingen ting før IKM dagen. Blir lei av å tenke på dette men det er jo et finr tidsfordriv mens vi venter og venter og venter. God påske og lykke til=)
tuppa prøvd lenge Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 ja det er sant det! det er litt tidsfordriv og holder håpet litt oppe på en måte:) god påske til deg også og masse lykke til!
Shiny84 Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 he, he, kjenner meg igjen der... " før " jeg ble gravid med nr 2.. så ca et par timer etter sex begynnte det å prikke i underlivet....ja, vet jo at det ikke går ann å kjenne sædcellene, he, he, he, så plutslig stakk det til veldig, og så.... ikke noe... rart!!! det er jo komplett umulig at jeg liksom skulle kjendt at sæd traff egget. Ikke var graviditet planlagt heller. Husker tom at jeg sa det til venninda mi når det skjedde. Så glemte jeg hele greia og vips et par uker senere så var jeg gravid... SNODIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå