Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=512731
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 dytter sånn at alle får d me seg:-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Det er et mindre parti med 150 gram familieskinke solgt i butikker nord i Rogaland, Hordaland og Sogn og Fjordane som nå tilbakekalles, melder NTB. Partiet har LOT-kode 8107. Spor av bakterien ble oppdaget via Norturas interne rutiner. Ifølge konserndirektør Nina Sundqvist i Gilde er det kun én butikk som fikk levert produktet 14. mars, de øvrige fikk den levert 17. og 18. mars. - Så vi vil tro at mesteparten av påleggspakkene er fjernet fra butikkhyllene, men vi kan ikke ta noen sjanser, sier hun til VG Nett. Gilde oppfordrer kunder som har kjøpt skinka til å enten levere den tilbake til butikken eller å kaste den. Sundqvist forteller at det er funnet veldig lite spor av Listeria-bakterien i partiet på 500 kilo skinke. - Men vi jobber ut fra at vi skal være på den helt sikre siden, sier hun. Listeria kan være farlig for personer med nedsatt immunforsvar og gravide. (VG NETT 18.03.2008 kl. 16:42, Sist oppdatert 18.03.2008 kl. 17:30)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå