kokelimonke Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 og det var ikke barebare.... Trodde ikke det skulle by på den største utfordringen akkurat, men en dress er ikke bare en dress gitt =O Dere som kjøper, eller mennene deres da, hvor kjøper dere og hvor mye betaler dere ca? Bor i oslo, fikk saumfart sentrum føler jeg, men det kan kanskje være verdt å prøve flere brudesalonger.. Merket Archetipo har mange fine dresser, men tipper de er litt dyrere, noen som vet -og evnt hvor de selger disse?
Vannmann35 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 http://www.belleamie.no/ har dette merket :-) Jeg tror du på ut med mellom 6000-7000 Kr for en slik dress + tilbehør som sko og slips.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Merket SAND har mange fine dresser. Fant en svart dress til 4000 kr til mannen min som jeg har lyst til å kjøpe til han. Stoffet er vevd slik at den har stripeeffekt i stoffet. Utrolig lekker og tidløs.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Jeg lurer også litt på hva som er "vanlig" å betale for dress. Det vi hadde tenkt da er å kjoøe en vanlig svart dress(den han har nå er så gammel) og heller kjøpe en fin vest og skjorte. Høres det helt teit ut?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 her går vi for en vanlig sort dress.. vi har samme mening om at vi ikke skal bruke all verden av penger på klærne,men heller legge i litt ekstra på festen. vi kjøper en sort dress på dressmann.. skal gjøre det til våren når de har tilbud på dress,skjorte og slips til 999,- men han skal ha vest og kavat så det blir litt ekstra pyntet..
maja_73 Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Vi fikk dress, skjorte, vest og kravat på Follestad(hjørnet Akersgt/Grensen) til 5400 kr.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 kavat, kravat hva er det? er ikke helt inne på mannens antrekk nei... flaut....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Her har han kjøpt seg dress på dressmann, til kr 999!
Vannmann35 Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Jeg synes det er en god ide å kjøpe seg en sort dress og så piffe den opp med vest og kravat (finere slips), men jeg ville personlig lagt litt mer penger i dressen enn en dress fra Dressmann. Både fordi dressen bør være finere enn den han vanligvis ville gått på byen med gutta i, og fordi en god dress er noe man kan bruke i mange år og ved flere anledninger (bryllup, dåp, jul, 17. mai) og bør regnes for en grei investering. Min mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå