Phantom´ Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Tassen får DS til bursdagen, men hvilke spill passer til en gutt som blir 7 år?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Vår sønn på 7 år er veldig glad i Mario spill.De er spennende,men uten å være altfor voldsomme.Han har mange DS spill,men Mario spillene er helt klart de som er mest i bruk.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Mario vs Donkey Kong 2: March of the Minis New Super Mario Bros Mario & Sonic at the Olympic Games Disse er i hvert fall populære!
*H* Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 hihi jeg spiller masse ds selv.. har en stebror som akkurat ble 8. han elsker hun dekdektivdama med det røde håret (husker ikke hva det heter). Mario er jo alltid en slager (derfor jeg spiller nintendo hehehe). Yochi og de andre typiske nintendospillene er også bra, og lette å forstå. Nintendogs likte også han stebroren min, men det er JÆVLI IRRITERENDE for man sitter å blåser inn i spilleren og roper kommandoer til den hunden... for man skal oppdra den:P så får han det, så regn med litt roping og blåsing.. pokemon er jo også fantastisk herlig. min stebror spilte pokemon sammen meg noen dager på ferie, og vi kom langt sammen. etter det fikk han overta spillet mitt, og nå er han helt hekta. men det kan være vanskelig for en så "liten" gutt å forstå det siden alt er på engelsk. det er også litt sånn strategigreier, man må tenke litt på hva man gjør og sånn. så kanskje pokemon passer for sånn 10+ når de har litt mer engelskkunnskaper.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 DS er jo helt rått:-) Jeg byttelåner spill med nevøen min på 8...hehe. Mario bross og de forskjellige mario 1,2 3 er veldig greie. Man kan gjøre alt vanskelig og lett. Ellers er Mario Cart ganske morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå