Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 HAr termin i morra, og nå vil jeg virkelig hilse på den lille altså Jordmor sier gå hjem og ha masse sex, så det skal vi begynne med i kveld! Hva mer kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Sex er bra, gjerne på egenhånd også om det gir deg bedre orgasme. Stimulering av brystvortene kan også funke. Gå en lang tur hver dag, sov så mye du orker om natta, gjør alt klart i huset og ikke bli for skuffa om du fremdeles er gravid om en uke :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Stimulering av brystvortene kan være en bra ting, jeg gjorde det nesten en hel time dagen før termin. Min fødsel var over 2-3 timer seinere ihvertfall.
trinemor Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 slenger meg på her jeg, er på overtid og vil også ha ut ungen denne uka tips mottas med takk:)
Miaria. Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=78769&page=1&pp=10 Her er masse tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå