Gå til innhold

JEG VIL BARE DØ!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far fått omgangssyke, og tror det egentlig hadde vært bedre å dø, enn å ha det sånn. S var ferdig med omgangssyken i dag tidlig og N har øyekararr. Skjønner ikke hva jeg har gjort som fortjener det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og her trodde jeg det var noe skikkelig ille på gang også er det bare omgangssyke.. kjære vene finns verre ting!

Skrevet

Stakkars deg! Omgangsyke er faktisk fælt! Her har mini hatt det siden fredag og vi voksne venter på vår tur ;o)

God bedring til deg!

Skrevet

Hehe, må være litt dramatisk noen ganger:) Hater å være syk, og spesielt omgangssyken.

Skrevet

Den sjuka som går nå er skitille, jeg vet! Svima av to ganger, på do! Det var megagøy det, fikk kutt i leppa og greier. Den går relativt fort over da, 8 timer og du slutter å "evakuere utgangene"... God bedring!

Skrevet

Hehehe, Expat, evakuere utgangene, den var god :-)

God bedring til deg, hadde det selv for 14 dager siden, og det er noe skitt :-s

Skrevet

Dette er 3. dagen S har det, så tviler på den 8- timers regelen din Expat:)

Skrevet

Se det positive i det. Gratis slanke kur!

Skrevet

Ja, har tenkt litt på det, men tror jeg egentlig ikke trenger en slankekur. Sist S hadde om gangssyke, så gikk han ned 6 kg på 4 dager eller noe. Huff, dette er det verste måtn å være syk på. Klarer ikke å holde på et glass med vann en gang. Synes det er tusen ganger bedre å ha vondt i en arm eller noe.

Skrevet

Mann og barn hadde det for tre uker siden her.

Mannen har diabetes og fikk en tur på sykehuset på toppen. De sa det var en tre-døgns sak som gikk. Og at det ikke var noen vits i å irritere magen med verken mat eller drikke før det hadde gått en god stund. Da kommer det bare opp igjen. Drikk vann med teskje, 5 minutter mellom hver gang. Da sitter det i magen, når magen er klar for å ta imot igjen. Når du begynner å spise igjen, så spis veldig lett. Mannen fikk beskjed om å ikke spise kjøtt, fet mat, melkeprodukter, mye fiber etc

Skrevet

alt går over...god bedring til dere alle...

ps: vi har vært i begravelse i dag....

Skrevet

*5 om dagen*: huff det var synd å høre. Vet hvordan det er å miste noen:(

Skrevet

Ja, livet er hardt i Cotton Wool World;-)

Skrevet

Uffda - god bedring - omgangssyken er noe skikkelig skit (bokstavlig talt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...