Gå til innhold

jeg har lett og lett etter ett tysk

Anbefalte innlegg

Skrevet

kaffeservise som jeg har arvet av farmor og farfar. Det vil si, jeg prøver å få kjøpt mer til det. Jeg har det jeg har fått, men jeg vil så gjerne ha mulighet til å få kjøpt litt mer til det. Søkt endel på nettet, og funnet ut at merket er relativt kjent i Tyskland. Har funnet en del andre design, men ikke det vi har. Noen som har noe forslag på hvordan jeg skal få tak på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakte produsenten? Og brukthendler, antikvitetsbutikker, bruktmarkeder i Tyskland?

Skrevet

Jeg er så elendig på tysk. Har forsøkt å lete frem en nettside på produsenten, men finner ikke noe. Kan være fordi min tysk er dårligere enn middels...

Skrevet

Forstår den (aldri hatt tysk). Men de må da være engelsktalende, så om du bare finner en adresse så kan du sikkert skrive på engelsk.

Skrevet

Fabrikken heter Bareuther Waldsassen, og det er design nr 261. Lillekonvall er mønsteret.

Skrevet

Vel, ebay.de kan jo være greit å ha et pågående søk på kanskje?

Ser det er mest private "kleinanzeigen" (rubrikkannnonser) som kommer opp her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gå inn på replacements.com det er en nettside i USA som har det meste av gamle og utgåtte serviser. Jeg fant merket ditt men ikke det nummeret... Men du kan klikke helt til venstre på listen for å se alle mønstrene, kanskje du kjenner det igjen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...