Puncky med nr tre i magen Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 kaffeservise som jeg har arvet av farmor og farfar. Det vil si, jeg prøver å få kjøpt mer til det. Jeg har det jeg har fått, men jeg vil så gjerne ha mulighet til å få kjøpt litt mer til det. Søkt endel på nettet, og funnet ut at merket er relativt kjent i Tyskland. Har funnet en del andre design, men ikke det vi har. Noen som har noe forslag på hvordan jeg skal få tak på det?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Kontakte produsenten? Og brukthendler, antikvitetsbutikker, bruktmarkeder i Tyskland?
Puncky med nr tre i magen Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er så elendig på tysk. Har forsøkt å lete frem en nettside på produsenten, men finner ikke noe. Kan være fordi min tysk er dårligere enn middels...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Forstår den (aldri hatt tysk). Men de må da være engelsktalende, så om du bare finner en adresse så kan du sikkert skrive på engelsk.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Fabrikken heter Bareuther Waldsassen, og det er design nr 261. Lillekonvall er mønsteret.
Expat Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Vel, ebay.de kan jo være greit å ha et pågående søk på kanskje? Ser det er mest private "kleinanzeigen" (rubrikkannnonser) som kommer opp her.
gutteklubben grei Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Gå inn på replacements.com det er en nettside i USA som har det meste av gamle og utgåtte serviser. Jeg fant merket ditt men ikke det nummeret... Men du kan klikke helt til venstre på listen for å se alle mønstrene, kanskje du kjenner det igjen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå