Gå til innhold

Når kunne dere se/kjenne magen fra utsiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4 uker bare, men kjenner jo at jeg er hard og oppblåst... men når begynner man å få mage ? er vel sikkert litt individuelt men sånn ca...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du er 4 månder på veg kan du se magen ganske bra viss en ikke har litt fra før da...før det er det vel bare en liten kul men det er så foskjellig fra person til persjon..

Skrevet

forrige gang kunne man vel se det i uke 17,

nå er jeg 6 uker på vei, og kroppen ser ut til å ta dette i et litt fortere tempo enn meg, for meg kan du se det på allerede.

Skrevet

jeg er førstegangs, og er bare 8 uker på vei, og den er tydelig allerede...Ehe....

Skrevet

jeg er førstegangs er 7+2 og ser tydelig magen på meg...

off, blir vel flodhest jeg... hehe:)

Skrevet

du babybenz...

jeg ser du er like gammel som meg og bor på tolvsrød...

er du oppvokst der? jeg bodde der i mine yngre dager:)

gikk på presterød skole....

Skrevet

Det er veldig individuellt da. Jeg er 162 cm og gravid for første gang.

jeg kjøpta mammaklær i uke 9. Da hadde jeg ingen valg lengre.

folk gratulerte meg med graviditet i uke 10, da kunne jeg ikke skjule det lengre. Da kom også livmora opp av bekkenet.

å har jeg vokst over 30 cm rundt navlen og jeg er i uke 20 og ingen tvil i verden om at jeg er gravid, det har det vel ikke vært de siste 8 ukene hehehe

Skrevet

Jeg er 7+2 i dag, å har lagt på meg 5kilo... Jeg føler jeg kan se det, men tror det er for jeg føler alle ser på magen, men ingen skal liksom vite noe enda... Litt slitsomt, føler det lyser lang vei av meg....

Men jeg var å kjøpte 2 deilige joggebukser i mammaavdelingen på h&m.... 150kr stk.... anbefales for dere som begynner å kjenne at det strammer =)

Lykke til alle sammen....

Skrevet

hei.. jeg er 4 gangsfødende,er i uke 6.. jeg er stinn og oppblåst, så jeg har vel litt mage da..

Skrevet

mulig jeg har hatt veldig trange bukser tidligere... (tror ikke det men) eller aat jeg er overfølsom, men jeg orker ikke lukke en eneste bukse nå, er så ubehagelig med det presset liksom... jeg får jo plass i buksene.. men det er ubehag liksom... er bare 4 uker på vei da... men på puppa syns det jo lang vei... store var de fra før av men... dette lover ikke smått... hehe

Skrevet

Eg kan kjenne ein liten mage heilt nederst,mulig litt oppblåst og.Men er ikkje mulig for andre å sjå da...

Er 6+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...