Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Kan noen hjelpe meg? ALT på den bærbare pc'en min er så vannvittig stort. Ikoner, skrift, verktøyslinje. Vet ikke hva som skjedde, eller hvordan jeg skal få det mindre igjen. Har forsøkt ctrl +/-, men forandrer kun skriften på internett.
BellaSuz Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Høyreklikk med musa inne på skjermen din i hovedbildet, så klikker du på egenskaper. Da går du på fanen innstillinger, og på skjermoppløsning. Prøv å forandre den fra lav (tipper jeg den står på) til litt høyere/høy. Håper det funker...
volvo-mamma Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 hei ..om du har ekstern mus til den bærbare med skroll på så kan du holde inne Ctrl knappen og rulle på skollen og variere størrelsen på teks på innternett eller så kan du gå inn på verktøys linjen din der det står VIS og velge TEKS STØRELSE om ikke dette hjelper kan du gå inn på kontrollpanel og se om du kan gjøre noe med oppløsningen
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Ja,ja,jippi!! Fikk det til! =) Forsøkte som BellaSuz sa, og forandret på skermoppløsningen! Merkelig at det ble så stort plutselig...det bare poppet opp (jeg må vel ha vært borti noe?!) Pytt,pytt, nå er det i hvertfall i orden ) Til volvo-mamma, forsøkte også ditt triks med ctrl osv, men det ble på samme måte som jeg forklarte først - at bare selve skriften varierte i str. Men takker begge veldig for tips!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå