Mamma05&08 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Noen som har det på samme måte? Har ul-termin 12 april, men både jeg og jordmor mener at mens- temin er mest riktig som er 25 mars. Hvor lenge før kan man være moden og ha åpning før noe starter??
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg fikk høre i forrige fødsel at 2 cm åpning er det samme som ingen åpning... det kommer an på hvordan den enkelte jordmor måler. Men du er jo sikkert moden, men du kan nok likevel gå til termin, altså. Litt rart at jordmoren din ikke forklarte deg mer om dette?
Mamma05&08 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Spurte vel heller ikke... Hun sa bare at det var en indikasjon på at fødselen nærmet seg. Sist jeg fødte hadde jeg tidlig vannavgang og når jeg kom til sjekk på sykehuset hadde jeg 3 cm åpning, så da fikk jeg ikke dra hjem igjen... Lurte bare på om selve modningen kunne vise til om noe "nærmet" seg
Joikaboll@ Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Vil nok tro at du kan vente deg marsbaby :-) Jeg har 3-4 cm åpning og er i følge UL termin ikke mer enn i uke 28, småtten ligger med hodet ned og er klar. Så får vi håpe at ingen av oss må gå over UL termin hvertfall ;o)
Mamma05&08 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja, er mer enn klar ihvertfall Men har en mann som gjerne vil ha feriene sine, så han håper at det drøyer litt ihvertfall hehe... slik at han får 4 ukers "ferie" tilsammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå