Gå til innhold

Jaja, hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke jeg heller..

Skrevet

Kjenner jeg grøsser jeg.....skjønner ikke at det kan være lovlig engang....

Skrevet

Synes ikke det er ok. De kan umulig like det selv...?

Skrevet

Jeg skjønner ikke jeg heller... Må være et eller annet hakke gæærnt inni hodet på han fotografen...

Skrevet

Det der er IKKE ok!

Skikkelig drøyt.

 

Skrevet

det her er jo akkurat det dem vil. få masse gratis reklame

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Nettopp det jeg sa til en kompis...hadde jeg vært kinoskjef hadde jeg også satt nei til den reklamen, og ved å gjøre det så går festivalen rett til media, og wips så er bildene på framsida av dagbladet-nett og får masse pr! Tror faktisk jeg sender mail til dagbladet og tipser dem om at de har barnepornobilder rett foran nesa på seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...