lego Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hva gjør jeg nå?! Lillegull sitter og leker, og plutselig hører jeg høyt og tydelig "dæven" Viste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Vet han har lært det av meg... *skamfull* Hva gjør dere når de små banner? Får de tilsnakk, eller blir det ignorert??? Mini er forresten 2 år.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 IGNORER IGNORER INGORER... Det er iallfall mitt råd.. Vi hadde en liten en som overhørte pappen sin skifte noe på bilen, og ikke trodde sønnen var der.. Så han gikk rundt å sa faen ei stund. MEn vi overhørte det - og det gikk av moten å si det ordet etter ei uke eller to. Og det er snart ett år siden, og han ha ikke sagt det siden..
lego Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Det var egentlig det jeg tenkte... Han har litt trasstendenser så jeg regner med at hvis han får beskjed om å ikke si det så kommer det garanteret! Får håpe han blir lei det i løpet av påska...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg ser faktisk ikke på det ordet som banning, jadda, så det har opprinnelig vært djevelen, men det er det ikke lenger.
lego Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Dæven er ikke det værste han kunne ha sagt nei. Men jeg synes fortsatt ikke det er noe særlig at han går rundt og sier det. Men selvfølgelig, det er meg han har lært det av, og han kunne ha lært styggere ord for å si det sann. Jeg prøver så godt jeg kan og ikke bruke banneord ol når han er i nærheten, men det oppstår situasjoner som gjør at han hører de ordene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå