Gå til innhold

Modningsakupunktur! Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerte det? Få høre din historie:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har selv fått modningsakupunktur med begge mine. Det fungerte supert! Med første fødte jeg to dager før termin og med nr. to ti dager før. Hadde også greie fødsler som ikke tok så lang tid (10 timer og tre timer). Siste gang gikk jeg til jordmor på Gressbanen utenfor Tønsberg og var knallfornøyd!! Kan anbefales:) www.jordmornaala.no

Lykke til!!!!

Skrevet

Hei!

Jeg har også vært hos jordmor på Gressbanen og fått akupunktur mot bekkensmerter og halsbrann. Supereffektivt!!! Det er nemlig ikke alle jordmødre som kan sette akupunktur i hele svangerskapet, men det kan de:) Hadde også en svangerskapskontroll der, måtte riktignok betale for den, men legen min kan så lite om fødsel og det jeg lurer på. Synes det var en god investering!!

Klem fra meg:)

Skrevet

Noen som vet hvor vi får gjort dette i Asker / Bærums området? Hva koster det, hvor mange ganger må vi gå og event hvor lenge før bør vi gå?

Skrevet

Dette bør dere prøve jenter, det funker!!

Skrevet

Jeg tok modningsakupunktur på familie klinikken i oslo på majorstua. fødte 14 dager over terminen. så denne gang lar jeg det gå sin gang å ser hva som skjer...

Skrevet

jeg fødde faktisk samma dagen som jeg var inn og tok modningsakupunktur... fikk sjokk både jeg og jordmor, noen timer etter jeg hadde vært hos henne, kom 1 rie, og jeg hadde 2 cm åpning.. og morgene etter var jenta ute=)

Håper det er like efektivt denne gangen og!!

Skal nok inne og ta det i neste uke=)

Skrevet

Hm.. Kanskje jeg skal prøve det da.. Hvor stikker de nålene?

Skrevet

Kjenner også til jentene hos jordmornåla. Skikkelig behagelige jenter som også kunne fortelle meg mye om fødsel. Tok seg god tid også, anbefales absolutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...