♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hvor kort hår kan man ha? Fornøyd? pris?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 jeg har extention-spenner jeg. det er tre remser, som jeg tar i når jeg vil pynte meg å ha laaangt hår (har dem ikke i på bildene mine, men hvis du lurer på hvordan de ser ut har jeg bilde av det på dataen). de var lyse når jeg kjøpte dem, og farger dem når jeg farger mitt eget hår. tar 5 min å sette de på. det er 3 remser, med ekte hår. de kostet 1500,- og jeg er kjempefornøyd. kan slette, vaske, krølle og føne dem som jeg vil.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 ser jeg har skrevet at det er 3 remser to ganger... her går d fort i svingene
Sistemann i magen <3 Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Hvor får man kjøpt de?... *lurer-litt-jeg-og*
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja takk, kan jeg se? Men 3 remser høres lite ut hvis man har ganske kort hår? Jeg snakker om 4-5 cm kort rundt hele... Mulig jeg må la det vokse litt mer.....? hvis jeg skal ha.....
Miss-Sixty Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Har tatt extensions mange ganger. Gjorde det igjen senest for 2 dager siden. Man burde nok ha minimum 10 cm med hår selv. Har vært veldig fornøyd og mindre fornøyd. Kvalitetet er veldig forskjellig fra hår til hår. Om man velger det dyreste håret,så blir man nesten garantert fornøyd,men du havner fort på en pris på ca 12.000 kr. Man kan få det helt nedi 4000 kr hos frisøren, men da er det ofte 30%menneskehår og resten en blanding av hestehår og syntetisk. det var jeg ikke fornøyd med. Det jeg tok nå sist kjøpte jeg selv på nettet og fikk en venninne til å sette det på. Er kjempe fornøyd!! Det kostet meg 1500 kr til sammen, med en slik tang som man setter det på med.
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Lurer litt jeg også) Får du kjøpt tangen på nettet? Hvordan tar du det ut igjen?
Krøllefrøken Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 dytter litt jeg .. jeg lurer også på dette
Miss-Sixty Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Kjøpte håret og tangen på nettet ja.. Betalte 1500 kr til sammen. Da har jeg 120 remser med hår, og det holder. jeg har et veldig tykt hår også. Kjøpt på www.pilus.no - fikk det to dager etter bestilling. håret kjennes kjempe bra ut. Man tar det ut med vanlig neglelakkfjerner. (Med aceton). ta neglelakkfjerner på en bomullsdott, gni rundt festet, da løser de seg opp og man kan ta de ut. MYE jobb det altså, men frisørene bruker vanlig neglelakkfjerner når de tar ut et extensionshår
Synne&TheTerminator Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 www.saras.no, veldig bra hår har det selv og=) Har farget det og alt, like fint men det tåler ikke så god bleking vis det allerede er mørk... Det håret er sånn som man tar av og på, er klemmer liksom sliter ikke like mye på håret som frisør håret gjør. Men igjen så blir man veldig lei av å ta det på ag av heletiden:P
Miss-Sixty Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Ja, jeg har også dette fra saras.. kjempe fint hår, men ble lei av å ta det av og på ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå