Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Våres lille er ikke stor til å spise.. spiser litt grøt og pære, og det er stort sett det vi får i henne. Prøvd gulrot, potet, brokolli, som vi har kokt opp most og tilsatt litt melkepulver for å gjøre det søtere. Jeg ammer fire ganger om dagen. og ved to av disse ammingene får hun annen mat (midt på dagen og på kvelden) Burde jeg amme etter maten kanskje? Eller kan det ende med at hun får "for lite melk"?
r r r Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det kan jo faktisk være at hun spiser lite fordi hun får melk først og det har gjort henne mett. Nå som hun er så stor så skal mer og mer av kosten bestå av annen mat enn melk. Jeg ville ha forsøkt å gi henne maten først og så ammet etterpå. Jeg gjorde det med nr2 og det fungerte helt fint. Eldste fikk mme og fikk også melken etter maten. Du kan jo gjøre et forsøk og se hvordan det går. Spiser hun lite mat, vil hun drikke mer og spiser hun mer mat så må hun nødvendigvis drikke mindre melk. Håper dere finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå