Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke ha gått galt, mange blør tidlig i svangerskapet... lykke til!!

Skrevet

Det er alldeles ikke sikkert at det har gått galt! :-) Hvor langt er du på vei? Visst blødningen ikke er mer en 3 store/tykke bind og du ikke har smerter kan det være en god forklaring på blødningen, eller ikke noen i det hele tatt- mange blødninger er helt ufarlige men allikevell uforklarlige :-)

Jeg forstår svært godt at du er redd for at noe har skjedd :-/

Men siden legekontoret er stengt nå kan du ringe legevakten og høre med de hva de syntes?

Blødning er jo en grunn til å få tidlig ultralyd, kanskje du kan få det i de nærmeste dagene? :-)

Ellers er det hcg tester som er en mulighet!

Legen skal ihvertfall kunne påvise at du fortsatt er gravid etter en blødning!

Lykke til så mye og en god klem fra meg!!

Jeg vet svært godt hvordan det er å miste og kjenne frykten på kroppen er ikke noe godt :-(

Skrevet

teste svak pos i går.. så er vel 4+1 eller noe..Ikke noe klomper, bare rent rødt blod...har mensmurringer og vondt irygg...hadde litt smerter men de er ikke så vonde lengre...

Skrevet

jeg føler med deg.... Er selv 4+ 6 og har blødd siden lørdag... er veldig redd det ikke skal gå rette veien men det er mange her inne som har opplevd det slik at det er fortsatt håp :-)

jeg har tok blodprøve i går for å sjekke hcg i blodet. Desverre kan jeg ikke ta neste før over påske. Først da vil jeg få svar på om jeg fortsatt er gravid eller ikke... Forærdelig vanskelig å holde motet oppe men det er i grunnen ikke så mye annet å gjøre...

Lykke til :-)

Skrevet

Har akkuart som mensmurringer jeg har du ??

Blør du mye ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...