Gå til innhold

Jævla dritt dag! Nå er jeg forbanna!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen alltså! Jeg er ny operert og trenger litt påpass selv og er helt ute av stand til å ta meg av ungene. På mandag måtte gubben være hjemme med meg siden jeg holdt på å svime av hele tiden. I dag har jeg hatt min søster i nærheten og barna er i barnehagen, fikk kjøpt ekstra dag til minste jenta. I morgen skal svigerinna mi ha barna her. passe på de og være i nærheten av meg viss jeg skal trenge hjelp. Dette avtalte vi for lenge siden og jeg har sagt at hun må love å komme ellers måtte vi finne en annen løsning. Klart hun skulle komme! Har hatt en tendens i det siste med å plutselig ikke ha anledning allikevel. Eks: Vi skulle på julebord og hun skulle være barnevakt og sove over, det var bestemt 1 måned før. Dagen før kom hun på besøk og sa at hun ikke kunne fordi hun måtte passe på 3 andre barn på 14 år og oppover!!!! JA, 14 ÅR!!!

Så i dag ringte hun klokka 13 og sa at hun måtte ha bilen vår i morgen for hun hadde så mange ærender. Blant annet bestille sydentur og levere penger til ei vennine. (kjempe viktig! Hørt om internett?) Hun kan ikke ha våpr bil da vi har forsikring hvor personer under 25 år ikke får kjøre. "Herregud jeg skal da ikke kræsje" er svaret jeg får!!! Akkurat som om man bestemmer seg for det på forhånd. Ikke har hun plass til barneste til minste jenta i sin bil heller og det er egentlig ikke aktuelt å flytte det heller. Det tar jo minst 1 time og jeg er den eneste som kan montere det og jeg er ikke i form til det nå.

Så da ser det ut som jeg blir hjemme alene i morgen med 2 små barn og ny operert. Gubben må selvfølgelig gjøre det han kan for å få fri. Alle rundt oss har reist på påske ferie.

Itillegg reiste jeg nettopp på legekontoret for å hente en resept på mer medisiner. Da ser jeg at gubben har visa-kortet mitt. Han måtte ha det som bevis da han hentet sterke medisiner til meg etter operasjonen. Prøvde å dra mastercardet som jeg aldri bruker men det kortet var ukjent. Så da måtte jeg få regning på 35 kr. Flaut! Har ikke så mye som 50 øre i lommeboka. Så da sitter jeg her og verker uten medisiner og er rasende sint på svigerinna mi. FAEN ALLTSÅ!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja skjønner at det er fortvilende...=( Men da vet du det til en neste gang det skulle være noe.

Håper du overlever dagen=)

Å av og til trenger faktisk 14-åringer pass, hehehehe husker meg selv på den tiden der!! Blir sånn "Jeg gjør alt som ikke er lov" Hehehehe

Skrevet

Huff det der hørtes kjedelig ut... hvis du fikk regning på apoteket, så fikk du vel medisinene med deg?? Eller??

Håper mannen din klarer å ta seg fri. Det skal jo være halv arbeidsdag imorgen, veldig mange som tar seg fri, men kommer såklart an på hva han jobber med. Håper det ordner seg for deg.

Klem

Skrevet

Fikk regning på legekontoret på resepten.

Jeg blir bare så mektig forbanna på svigerinna mi på 23 år som vi plutselig ikke kan stole på lenger!

Hun kan og ringe å si at hun kommer på besøk en dag så dukker hun ikke opp. Har sluttet å fortelle barna at tante skal komme de blir så skuffa når hun ikke kommer.

Snakte nettopp med "sjefen" til gubben, hadde prøvd å ringe han for å få tak i gubben. De skulle heldigvis ha halv arbeidsdag i morgen og gubben trengte ikke komme viss han ikke fikk det til.

Men da må de andre stå full dag og det er ikke kjekt. De har så og så mye de skal gjøre på en dag og når en ikke kommer så går det utover resten. Og gubben taper ca. 2000 kr i lønn p.g.a søstera!!!

Skrevet

Huff og huff, sånne dager har man helst lyst å grave seg ned, og ikke komme opp igjen før det hele er over.

Skjønner godt du er sinna på svigerinna di, snakk om å bryte avtaler. Dere får slutte å spørre henne, når det bare blir krøll.

Men over til en annen sak, har du fått til å bæsje? Uten å blø?

*klappe på NoDoubt*

Skrevet

Hvor små er barna? Og hva er det som feiler deg?

Jeg syns du virker en smule overdramatisk. Jeg skjønner at du er mektig irritert på svigerinna di. Men klarer du ikke å ta deg av de to små i 4-5 timer mens mannen er på jobb?

Jeg er alenemor, og har måttet ta meg av dattera mi med crp på 180, høy feber og kraftige influensaer. Alt går:-) Det er min holdning hvert fall, og det er jeg glad for.

Skrevet

Beklager, jeg leste innlegget en gang til nå. Og hvis det er fare for at du besvimer, altså at det er farlig for deg å ha ungene alene, da skjønner jeg at du må ha mannen din hjemme...

Skrevet

Jeg har operert bort hemoroider fra rompa! Barna er 2 og 4 år. Jeg klarer ikke ha dem selv. Klarer ikke å ha hun minste i fanget engang for det trykker så jævlig i ræva. Når man har vondt der så kjenner man faktisk at man bruker musklene i rompa til det meste. Dessuten svimer jeg nesten av flere ganger daglig p.g.a smertene, spist for lite mat (mat lysten er ikke eksisterende). Jeg er og ganske ned dopet.

Ellers er jeg og kronisk syk og har vært det i snart 1 år. Betennelse i muskler og ledd. Så jeg kan bite i meg mye men å risikere at hele ræva sprekker opp igjen p.g.a ei sløv svigerinne er uaktuelt!!!!

Skrevet

Takk for klappet Fru Gyldenkorn:-)

Har ikke bæsja og ikke følt for det heller. Ringte klinikken som opererte meg i dag og de mente jeg fikk presse/bæsje behovet av alt blodet som lå der. Begynner jeg å blø igjen så må jeg kontakte lege.

Og viss jeg må bæsje i morgen så må jeg ha noen i nærheten da jeg sikkert kommer til å svime av....

Skrevet

Er det generelt så jævlig man får det etter en sånn operasjon eller??

Høres jo helt forferdelig ut!!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har ikke mannen din noen rettigheter på jobben? Som at han får lønn fordi han må ta seg av barna pga at barnepassers sykdom.

Skrevet

Det er en grunn for at leger sier at du må velge selv om du vil operere eller ikke. Det er meget smertefullt. Har gjort det en gang før og må innrømme at det var verre da, men da fikk jeg bare paralgin forte med meg hjem denne gangen har jeg fått et helt apotek.

De fleste knyter dem av og det er mye mindre smertefullt og smerten varer i 1-3 døgn.

Jeg kommer til å verke i ca. 2 uker. Det blir bedre for hver dag men det er ganske intenst til tider. Nå er det bæsjinga som jeg gruer mest for og sliter med, men klart jeg har vært gjennom det før og de minnene er ganske hardt printa i hodet.

Men de har vært ekstra "brutale" med meg denne gangen. Skjært bort 2 hemoroider og skjært opp arr vev etter første fødsel.

Men jeg er bare 28 år og vil ikke ha ei vond rompe resten av livet derfor valgte jeg etter 7 år tenking å gå gjennom dette igjen.

Skrevet

Regner med at han får grunnlønn men den er liten i forhold til hva han hadde fått viss han var på jobb. Han jobber akkord og får lønn etter hvor mye han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...