lego Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hvor høyt er salong/sofabordet deres? Vi trenger ett nytt, men jeg er så usikker på høyden... Synes egentlig den høyden vi har nå er veldig ok, men jeg har ikke funnet så mange i den høyden. Vi spiser av og til i sofaen og da er det greit at bordet har rett str... Tittet på Ikea og der var de fleste bordene lave.. rundt 40-45 cm og på Skeidar var det mer variasjon, men mange så høye som 70 cm... Noen som kan anbefale meg et flott bord? Må være sort da... evnt hvitt...
It's all about me Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Vet ikke høyden på det, men det er iallfal ikke megalavt. Har iallfall sett meg ut Emilie sofa og spisebort på Skeidar. Det er sort moderne og kult.
It's all about me Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jupp, og Lukas stoler til spisebordet... Med kuskinn teppe og svart sofa til blir det knall, he he. Er fornøyd med at vi endelig fant en serie vi likte begge to.
lego Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Det hørtes skikkelig stilig ut! Passer min smak.. hihi... Her i huset er det stort sett jeg som gjør "grunnarbeidet" med å finne modeller som jeg liker, så får gubben være med på den endelige avgjørelsen.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har Lack salong bord i bjørk fra Ikea. Finnes i hvitt og sort også. Veldig pent og fint bord, også koster det ikke skjorta... Det er 45 høyt. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10065958
lego Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2008 Hehe, Ikea er min bibel om dagen (holder på å pusse opp se...) så jeg har alt vært inne og tittet på det... Men vet ikke om jeg synes det blir litt lavt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå