Kókuszdió Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hvordan bruker man det og hva nøyaktig gjør det egentlig? Har virkelig ikke peiling ...
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Haha, ganske enkelt... Jeg fikk det under riene..slik at jeg ikke skulle bæsje på meg under fødsel:-/ De stikker en sånn tube der bak på deg..ikke vondt, du går på do og gjør ditt...ferdig:-) Ganske greit og ha tom tarm når du føder!!! Jeg ville har klyster...det visste jeg lenge før jeg fødte hehe:-)
Kókuszdió Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2008 Så du bare sprayer inn et eller annet... også kommer all shiten ut? Steike......:/
Sjefsmegga Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Den løser opp skiten, greit å ha kontroll på fiseringen etter den er satt så man kniper igjen til man får satt seg på skåla....
Marge Simpsons Skrevet 23. mars 2008 #5 Skrevet 23. mars 2008 Veldig greit! Sånn vil jeg ha når jeg får diare, så få alt ut og ferdig på en gang uten ubehagligheter )! Jeg grua meg som pesten for å få klyster, men det var jo totalt meningsløst ^^
Eve Dallas Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 ha ha ha!!! Du virker litt angstfylt...! hi hi! Men ja det er nok slik det fungerer...dessverre!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Bedre plass når babyen skal ut, sa jordmoren min. Det var ikke så ekkelt som jeg hadde trodd på forhånd, heller.
Kókuszdió Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2008 Sitter å ler så jeg griner.... Men jeg tror jeg vil ha en sånn når jeg skal føde denne gangen.. fikk ikke forrige gang, og ja... say no more say no more.
Kókuszdió Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2008 Ok, ok ett spørsmål til her... Kan man få kjøpt klyster selv og gjøre dette selv før man drar på sykehuset?
*ale* Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Enkelt å lage selv, men anbefales ikke da det kan virke sterkt riefremmende. Du bør ta det på sykehuset slik at de har kontroll på riene dine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå