Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Har en unge som nekter å ha på seg solbriller. Og så blir hun kjempeplaget av å få solen i øynene. Flere med slike unger? Hva gjør dere?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 åååh, trodde jeg var helt alene... jeg tror jeg skal snu sittedlen kanskje. fra meg. så hun ikke får solen i øynene. for det er enda verre syns hun
ifie Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Gutten min syns det var skummelt og ekkelt med de brillene, ja, men han fikk leke med og smake på og øve en stund, så gikk det greit Han er bare ni mnd, da.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 I fjor da han var under året så snudde jeg han rett mot sola når jeg tok på ham solbrillene. Da fikk de sitte på. Men hvordan det skal gå i år vet jeg ikke.... Har ikke prøvd. Du kan ikke prøve med solskjerm eller caps under/oppå lua da? Bedre enn ingenting
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Jo har tenkt tanken (solhatt el.) Men ungen har hatt/lueskrekk også. River av seg det som ikke er tjora fast. Det skal ikke være enkelt. Nei, vi får bare prøve og prøve, kanskje hun skjønner hva som er poenget etterhvert.
milk Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Her fungerete det veldig greit da vi viste henne at vi også brukte solbriller!
jet trip Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 slik har vi det også. i dag har han fått leke med solbrillene og jeg hadde på solbrillene mine. Senere på dagen kom han bort til meg og ville prøve solbrillene sine. Det varte nå ikke så lenge han hadde det på seg men det va nå begynnelse i allefall. tror det går når han ser at alle voksne og barn har brillene når vi skal på påsketur. han er 16 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå