Gå til innhold

Flere med mensenlignede smerter/smerter i ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kommer i perioder og er ganske intensivt. Men er vel fordi livmoren vokser. Er bare 4 uker på vei, men testet positivt ellerede på dag 10.

ellers svetter jeg masse om natten.

Er så glad så glad for positv test etter snart 2 års prøving, men er så redd for sa da jeg har opplevd dette tidligere.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok livmoren som vokser ja. Jeg har hatt menssmerter i begynnelsen i alle mine sv. sk.

Desverre kan man ikke garantere at du ikke opplever sa igjen men det hjelper å tenke positive tanker og glede seg til det som skal skje der fremme.

Kanskje du kan få deg en tidlig ul og få se den lille spira di? Det er hvertfall beroligende for meg. Der får du også et bilde du kan se på når tankene blir negative.

Skrevet

Jeg har veldig intense murringer jeg også.. det slipper litt hvis jeg legger meg på sofaen og roer ned... er redd for SA selv, men vi skal jo på UL i uke 5 ettersom det er IVF... vi får ta det rolig frem til UL tenker jeg... akter IKKE å oppleve SA igjen...

lykke til

ps tidligere nick *2*vil*bli*3

Skrevet

Jeg er i uke 8 nå og har hatt mensmurringer i korsryggen og utover sidene, på en måte, hele tiden. Dette er 3.gang jeg er gravid, hatt 2 sa tidligere, og det var likedan de to første gangene. Men hcg-verdiene mine er kjempehøye og legen sa at det var vanlig med murringer/smerter i rygg. (Merker det blir verre om jeg er mye i aktivitet/går mye) Selv om jeg er redd for enda en sa, så har jeg aldri kommet så langt som nå, og merker at jeg begynner å slappe mer av. Tenk positivt!! ;)

Skrevet

Jeg har også hatt menslignende smerter i mage/rygg... begynte da jeg var i uke 4.. fikk beskjed meg legen om at det var helt normalt og at det kunne bli værre :/ Er første svangerskap så ble selvfølgelig engstelig for at det skulle være noe galt... I følge jordmor så er det helt vanlig fordi livmoren vokser!... :)

Er mye å bekymre seg for når man er gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...