trebarnsmor Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Bortsett fra unger og hus da ;o).......... Selv jobber jeg som assistent i skole.
Troillpia Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Jeg er lærer på en barneskole, har for det meste spesialundervisning på mellomtrinnet :-)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Fagarbeider på småbarnsavdeling i barnehage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå