Gå til innhold

idag skjedde det!!! H*****

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm er 8+1 idag, og kvalmen har jo vært der, men idag spydde jeg og..... blæææ trodde jeg slapp det jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er heldig kan det hende det går fort over!!:-) Jeg hang over doen og spydde da jeg hørte tørt bak meg "ja, no ha jo æ gjort uinna deinn værste jobben- ikke klag om du må spy litt..." barnets far selvfølgelig:-) Da lo jeg mens jeg spydde!!:-)

Skrevet

hehe... håper virkeli d går fort over.. ligget i senga i hele dag... typen kom til meg med eplejuice, farris og ritz...

men stakkaraen hadde kjøpt hamburger også... hmm spiste litt for å være hyggelig men... stakkars gutt.....

hater å spy, finnes ikke verre... har vært i veldig bra form egentlig, fram til idag.. merkelig nok r dette dagen for IKM hehe... hvis jeg hadde fått mensen liksom... :)

bra gjort at du klarer å le mens du spyr... ikke no jeg gjør for å si det sånn :P hihi...

ja får håpe det går over kjempe fort....

Skrevet

Spis kokt ris. Det bitt magen. Men, ver obs på forstoppelse.....

Skrevet

Har eg rekna rett er eg 6+1 idag ca.,ikkje nåke kvalme enda.Hadde jo vore flott om eg ikkje blei da i da heiletatt,men da vil jo tida vise....

Skrevet

Ja den kvalmen er noe herk. Nå har jeg snart vært sykemeldt en måned fordi jeg spyr bare jeg beveger meg. Heldigvis begynner det så smått å komme seg nå (11+2).

Skrevet

Jeg var bare kjempekvalm 24/7 opp til uke 12, å nå har jeg gått 2 uker hvor det bare har blitt værre å værre. Er overveldende kvalm å forbereder meg på å spy ganske kjapt. Mat tar en evighet å innta for om jeg spiser for fort, kommer alt opp igjen. Huff, trodde det skulle bli bedre etter 1 tri jeg, ikke værre :(

Skrevet

ille å høre hvordan dere har det :( at dere orker i mange uker... *grøss*

idag ble jeg dratt ut med på kjøre tur m typen, konsentrerte meg veldig om å ikke spy og det gikk faktisk ganske bra..ehe... litt uvel men jeg har ikke spydd!!! hehe... men d er jo bare en dags pause... fortsatt svimmel og uvel,men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...