Miss Dynamite Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 hmm er 8+1 idag, og kvalmen har jo vært der, men idag spydde jeg og..... blæææ trodde jeg slapp det jeg
tjommis Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hvis du er heldig kan det hende det går fort over!!:-) Jeg hang over doen og spydde da jeg hørte tørt bak meg "ja, no ha jo æ gjort uinna deinn værste jobben- ikke klag om du må spy litt..." barnets far selvfølgelig:-) Da lo jeg mens jeg spydde!!:-)
Miss Dynamite Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 hehe... håper virkeli d går fort over.. ligget i senga i hele dag... typen kom til meg med eplejuice, farris og ritz... men stakkaraen hadde kjøpt hamburger også... hmm spiste litt for å være hyggelig men... stakkars gutt..... hater å spy, finnes ikke verre... har vært i veldig bra form egentlig, fram til idag.. merkelig nok r dette dagen for IKM hehe... hvis jeg hadde fått mensen liksom... bra gjort at du klarer å le mens du spyr... ikke no jeg gjør for å si det sånn hihi... ja får håpe det går over kjempe fort....
HegeAE Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Spis kokt ris. Det bitt magen. Men, ver obs på forstoppelse.....
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Har eg rekna rett er eg 6+1 idag ca.,ikkje nåke kvalme enda.Hadde jo vore flott om eg ikkje blei da i da heiletatt,men da vil jo tida vise....
2 søte små gutter Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Ja den kvalmen er noe herk. Nå har jeg snart vært sykemeldt en måned fordi jeg spyr bare jeg beveger meg. Heldigvis begynner det så smått å komme seg nå (11+2).
HøstBaby <3 Elias Skrevet 19. mars 2008 #7 Skrevet 19. mars 2008 Jeg var bare kjempekvalm 24/7 opp til uke 12, å nå har jeg gått 2 uker hvor det bare har blitt værre å værre. Er overveldende kvalm å forbereder meg på å spy ganske kjapt. Mat tar en evighet å innta for om jeg spiser for fort, kommer alt opp igjen. Huff, trodde det skulle bli bedre etter 1 tri jeg, ikke værre
Miss Dynamite Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2008 ille å høre hvordan dere har det at dere orker i mange uker... *grøss* idag ble jeg dratt ut med på kjøre tur m typen, konsentrerte meg veldig om å ikke spy og det gikk faktisk ganske bra..ehe... litt uvel men jeg har ikke spydd!!! hehe... men d er jo bare en dags pause... fortsatt svimmel og uvel,men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå