--{--{-@solstråle Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Har lurt litt på å kjøpe den en stund.. men har fått med meg at det er en del negative kommentarer om denne..jeg synes den virker grei jeg da.. Det er ei trille jeg kommer til å ha liggende i bilen, og som kun kommer til å brukes til trilling på handlesenter o.l... jeg vil ikke bruke så mye penger på en sånn trille.. Har emmaljunga duo som jeg bruker hjemme, skal vel snart ta i bruk sportsdelen nå,.. men føler den er litt stor og klumpete å ha med seg i bilen, tar litt for stor plass.. Noen som har erfaring med carena easy her inne??
alvis Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Vi har den. Syns den er grei jeg. Det eneste negative er hjulene men hvis du ikke skal bruke den ute på brustein eller i sand så er det greit.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Vi har Carena Easy, som vi faktisk bruker av og til, til å putte bilstolen oppi når vi er på butikken (lillesnupp er 4 mnd). Vi liker den IKKE! Hjulene er som skikkelig vrange handlevognhjul som går i hver sin retning. Du må bruke kraft i håndtaket når du skal svinge med den. Den er ekkel å legge sammen, men øving gjør mester.. Det positive med den er at ryggen kan slåes helt ned, og den ser fin ut. Men for min del er det mer negativt med denne fremfor positivt..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 jeg søkte på bilder etter den nå, og det ser ut til at vi har en litt eldre verson enn den som er nå. Den så mye bedre ut, og håndtaket er forbedret ser jeg.
--{--{-@solstråle Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 ja, da jeg var å såg på den, viste damen der meg hvor lett den va å klappe sammen...så det tror jeg har blitt bedre da:) Det er hjulene jeg er litt usikre på... HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Vi har nettopp kjøpt den. Har emmaljunga duo vi også så den blir litt for stor til små handleturer og lignende. Ryggen kan legges helt ned noe som var nødvendig for oss ettersom vi skal til syden snart. Har ikke prøvd den ute på grus, kan godt hende den ikke er så god da, men man kan låse hjulene så vil tro det går bedre da. Å for å si det sånn, viss man ikke vil legge ut masse penger på en trille som skal brukes av og til tror jeg carena er helt toppers. Man kan jo ikke forvente at den er super god når den er så billig da!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Akkurat det jeg mener også anonym:) Takk for svar alle sammen:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå